خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان گنبد کاووس گفت: بسیج کارنامه قابل قبولی در انقلاب اسلامی داشته و بر این اساس مقام معظم رهبری توصیه کردند که مبادا بسیج در بی ‎مهری مسئولان قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۵۹۴۹۳۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۵
حجت الاسلام  محمد حسین سبحانی در گفت‎گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان اظهار کرد: در مجموعه بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی نمره قبولی داشته و به مقتضای شرایط زمانی و مکانی نقش متفاوتی را در صیانت از انقلاب اسلامی ایفاء کرده است.

وی تصریح کرد: بسیج در هشت سال دفاع مقدس نقش فوق العاده تاثیرگذار داشت و در جنگ اگر بسیج نبود چه بسا که وضعیت کشور ما و دفاع مقدس به گونه‎ای دیگری رقم می‎خورد.

امام جمعه شهرستان گنبد کاووس با بیان اینکه بعد از هشت سال دفاع مقدس نقش بسیج در میدان سازندگی با فراز نشیب زیادی در کشور رو به رو بود، افزود: افتخارات زیادی از فعالیت‎های سیاسی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از بسیج در ذهن ملت ایران نقش بسته است.

سبحانی خاطرنشان کرد: افتخارات بسیج از ایمان و اعتقاد و باورهای دینی این نیروی الهی سرچشمه گرفته و خیلی جا که کشور در برابر تهدیدات قرار داشته نیروهای بسیج نخستین نیروهای انقلابی در میدان بودند.

وی بیان داشت: بسیج به موقع خود را در صحنه حاضر کرده و توانسته مشکلات که دشمن به وجود آورده کنترل کند در سال 1378 دشمن با برنامه ریزی برای صدمه به انقلاب اسلامی اقدام کرد و بسیج وقتی در میدان عمل آمد همه آنها در سوراخ موش‎های خود پنهان شدند.

امام جمعه شهرستان گنبد کاووس به فتنه سال 1388 اشاره کرد و افزود: بسیج در مجموع نقش خوبی را ایفاء کرده و بر این اساس مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان به حمایت از نیروهای بسیجی اشاره کردند و گفتند مبادا که بسیج در بی‎مهری مسئولان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها