معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان هدف از تشکیل حلقه های صالحین در بسیج ورزشکاران را مقابله با ضد ارزشها در ورزش دانست.
کد خبر: ۸۵۹۴۹۳۹
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام مهدوی در اولین همایش اخلاق در ورزش ویژه مربیان ورزشی استان لرستان که توسط سازمان بسیج ورزشکاران استان لرستان در خرم آباد برگزار شد، گفت: هدف از تشکیل حلقه های صالحین در بسیج ورزشکاران مقابله با ضد ارزشها است و در واقع اگر در این حوزه ضد ارزشی رخ دهد باید به واسطه حلقه های صالحین تذکرات لازم داده شود.

وی با تاکید بر اینکه مربیان باید ورزشکاران را به سمت اخلاق سوق دهند افزود: ورزش باید باعث تکامل روحی و روانی شما بشود و در واقع در کشورمان باید منجر به تربیت کادر انقلابی شود.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه ورزش جدای از انقلاب اسلامی نیست گفت: لازمه تکامل انسان، ارتباط با خدا است؛ از این رو ضرورت دارد که مربیان ورزشکاران را به سمت نماز اول وقت سوق دهند و نگذارند که آنها از نماز فاصله بگیرند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه اگر هر کسی  به مبانی دینی عمل کند آن موقع جامعه مهدوی تحقق می یابد تصریح کرد: تمام حرکات و سکنات باید در راستای سیر تکاملی به سمت خدا باشد.

 وی اظهار کرد: انسان یک موجود کمال پذیر است که باید به سمت خدا حرکت کند و البته در ورزش هم باید وزشکار در این مسیر گام بردارد

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه اگر انسان در ابعاد مختلف جسم، روح و روان در فکر رسیدن به کمال نباشد ضرر کرده است گفت: یکی از مشکلاتی که در جامعه هست این است که قیمت و ارزش خود را نمی دانیم.

ارسال نظرات