خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گیلان غرب گفت :یادواره های شهدا ،مولفه معنوی هویت بخش یک امر ارزشی و در راستای احیای فرهنگ شهادت است
کد خبر: ۸۵۹۴۹۸۳
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، حجت الاسلام تیشه کنی در مراسم یادواره سی امین سالگرد شهادت شهید بسیجی ابراهیم فردین در گیلان غرب،ضمن اشاره به حماسه کربلا ،حرکت بصیرت گونه حضرت زینب (س) را زمینه ساز روشنگری در جامعه و معرفی چهره زشت یزیدیان زمان عنوان کرد.

وی در ادامه شهدا را رهروان حضرت سید الشهدا و عاشورای حسینی و یادواره های شهدا را راهی برای ماندگاری شهدا و فرهنگ شهادت دانست و تصریح کرد: بر این اساس باید به اندازه شهادت برای یادواره های شهدا احترام و ارزش قایل شد چرا که مولفه بسط فرهنگ ارزشی شهادت توسط به این آیین های معنوی است.

وی فرهنگ شهادت را  فرهنگ تقرب الهی و انسان سازی خواند وگفت:بی شک  ما نیازمند شهدا و آرمان شهدا هستیم و هر چه بهتر این مراسم برگزار شود ارزش گذاری برای هویت خودمان بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام تیشه کنی با ابراز اینکه عده ای بر این باورند که اجر حضور در جبهه های حق علیه باطل تنها به شهادت رسیدن است،اما واقعیت این است همینکه نیت جهاد و شهادت را داشته اند خود حرکتی خدایی  و مایه افتخاری عظیم است.

ارسال نظرات