خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا:

بسیج با روشنگری مانع نفوذ امریکا می‎شود

دکتر کریمی اول گفت: بسیج و سپاه به عنوان حافظان انقلاب اسلامی می‎توانند در راستای منویات مقام معظم رهبری با روشنگری که در جامعه دارند مانع از نفوذ آمریکا شوند.
کد خبر: ۸۵۹۵۰۰۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، دکتر حسین کریمی‎اول در گفت‎گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  اظهار کرد: آمریکایی ها در لایه‎های پنهانی مذاکرات به دنبال این هستند که اهدافی که از طریق تحریم‎ها و فشار اقتصادی به آن نرسیدند بتوانند از این طریق به نتایجه برسانند و این همان مسیر نفوذ است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به صراحت فرمودند که هدف از مذاکرات آمریکا نفوذ است، افزود: مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ هشدار دادند و بسیج و سپاه به عنوان حافظان انقلاب اسلامی می‎توانند در راستای منویات مقام معظم رهبری با روشنگری که در جامعه دارند در این راستا بصیرت افزا باشند.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه جامعه ما باید بداند که در زیر پوست مذاکرات هدف آمریکا نفوذ در عرصه‎های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است، افزود: بسیجیان با پررنگ‎کردن اصول و ارزش‎های انقلاب اسلامی که به واسه آن انقلاب اسلامی با آن به پیروزی رسیده می‎تواند نقشه دشمن را نقش بر آب کند.

کریمیاول ابراز داشت: شعار « مرگ بر آمریکا» یک شعار اصلی و راهبردی استکبارستیزی است و در حقیقت این شعار مرگ بر همه استکبار و ظالمان است، و انقلاب اسلامی به دنبال این است که این خود بزرگ‎ بینی که در آمریکا به وجود آمده را بشکند لذا این شعاراز بین رفتنی نیست.

وی گفت: شعار«مرگ بر آمریکا» انقلاب اسلامی را از تمامی جوامعه متمایز می‎کند و یقینا اگر این موضوع کمرنگ شود آن امیدی که در دل ملت‎ها مستضعف به وجود آمده به یاس و ناامیدی کشیده می‎شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار