فرمانده سپاه سوادکوه شمالی با بیان اینکه تهدیدات دشمنان دارای ابعاد مختلفی است آمادگی برای مقابله را با ابعاد مختلف از برنامه های بسیجیان دانست.
کد خبر: ۸۵۹۵۰۲۵
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲

خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه شمالی، محمد ابراهیمی در نشست خبری رزمایش دفاع از کوی و بر‌زن شهرستان سوادکوه‌شمالی به برگزاری سالانه رزمایش دفاع از کوی و بر‌زن در کشور اشاره کرد و گفت: بالا بردن توان رزمی و تقویت انسجام بسیجیان و آموزش‌های مختلف دفاعی و رزمی از اهداف برگزاری رزمایش دفاع از کوی و بر‌زن است.

وی با بیان اینکه تهدیدات دشمنان دارای ابعاد مختلفی است و ما باید آمادگی خود را برای مقابله با آنان حفظ کنیم، اظهار کرد: حفظ دائمی آمادگی برای ابعاد مختلف در دستور کار بسیجیان قرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در خصوص برگزاری رزمایش دفاع از کوی و بر‌زن خاطر‌نشان کرد: آمادگی همیشگی در برابر تهدیدات دشمن از مهم‌ترین اهداف برگزاری رزمایش دفاع از کوی و بر‌زن است و برگزیدگان رده‌های مقاومت شهرستان در این رزمایش حضور دارند.

ابراهیمی به برنامه‌های برگزاری رزمایش دفاع از کوی و بر‌زن اشاره و اظهار کرد: فراخوانی نیروها، برگزاری کلاس‌های تئوری، پیاده‌روی در شب، برگزاری صبحگاه مشترک و حضور در نماز جمعه شهر‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی بخشی از برنامه‌های ما در رزمایش دفاع از کوی و برزن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها