امام جمعه ابرکوه با تاکید بر بهتر انجام شدن مراسم اربعین حسینی گفت: تجمع عظیم اربعین حسینی در کربلا نمایش اقتدار پیروان مکتب ولایت و وحدت امت اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۹۵۰۶۴
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه،جلسه هم اندیشی و ارائه راهکار جهت برگزاری مراسم اربعین با حضور مدیر کل ستاد عتبات عالیات و مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان، در فرمانداری ابرکوه برگزار شد.


حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه با تاکید بر هر چه بهتر برگزارشدن مراسم اربعین حسینی نسبت به سالهای گذشته گفت: این مراسم باید بصورت رسمی و نظام یافته، انجام شود. اهمیت موضوع از این جهت است، که زیارت اربعین کنگره عظیم شیعه می باشد و کربلا در اربعین، جلوه گاه اقتدار پیروان مکتب ولایت است.


حسینی افزود: در همین راستا بدخواهان ما که تمام سعی شان، ایجاد تفرقه و پراکندگی جهان اسلام است، وقتی تجمع عظیم و کنگره پر اقتدار تشیع را می بینند، وحشت می کنند. یزیدیان زمان، هرگز مایل به جلوه یافتن اقتدار حسینیان نیستند.


امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: این همایش عظیم در کربلا، جلوه گاه وحدت امت اسلام است، چرا که شیعیان و اهل سنت با هم در این تجمع عظیم شرکت می کنند.


وی در پایان عنوان کرد: با مشارکت گسترده در پیاده روی بزرگی که به مناسبت اربعین حسینی برای زیارت کربلا، برگزار می شود، می توان مشت محکمی بر دهان سلفی های تکفیری و یزیدیان زمان زد.

ارسال نظرات