دوره آموزشی دهیاران منطقه مغان در بیله سوار آغاز شد

دوره آموزشی قوانین مالی و معاملاتی دهیاران شهرستان های بیله سوار، پارس آباد و گرمی در فرمانداری شهرستان بیله سوار آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۹۵۲۲۰
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، دوره آموزشی قوانین مالی و معاملاتی با هدف آشنایی هرچه بیشتر دهیاران با قوانین و مقررات، به همت دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل و با حضور دهیارانی از شهرستان های بیله سوار،پارس آباد و گرمی، در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بیله سوار به مدت دو روز آغاز شد.

در ابتدای این دوره محمد ابراهیمی معاون فرمانداری شهرستان بیله سوار، ضمن عرض خوش آمد گویی، دهیاران را اولین حلقه ارتباطی مردم و مسئولان دانست و گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به دهیاری ها و شوراهای روستایی دارد و این بخش از جامعه نقش ارزشمندی در انجام امور مردم را بر عهده دارندو به همین دلیل است که تمام اقداماتی که در روستاها انجام می پذیرد باید با نظر مستقیم دهیار انجام شود.

وی برگزاری دوره های آموزشی برای دهیاران شهرستانها را فرصتی بسیار مغتنم برای افزایش ارتقا دانش و کاربردهای دهیاران درمحل خدمت آنان دانست و از این رو درخواست کرد تا با طی کردن این دورهای آموزشی، نقش حمایتی دولت از مردم و اجرای قانون را به تصویرکشند.

ابراهیمی گفت: جلب اعتماد عموم مردم، حفظ امانت و نهایتا پاسخگویی به وجدان خود در پیشگاه خداوند باید در سرلوحه کار تمامی مسوولان و بخصوص دهیاران قرار گیرد.

در این کلاس آموزشی که با تدریس نماینده استانداری شروع شده است کلیه دهیاران قوانین و مقرارت حوزه مالی دهیاری ها اعم از(مناقصه ،بودجه،انواع معاملات و درآمدها و منابع ...) را در مدت دو روز فرا خواهند گرفت.

ارسال نظرات