فعالیت بانوان،بیشتر در زمینه اقتصادی، فرهنگی و آموزشی و همچنین رفع آسیبهای اجتماعی و مجازی ضروری است.
کد خبر: ۸۵۹۵۲۳۶
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، مهدی احمدی، فرماندار پارس آباد در نشست اعضای کمیسیون امور بانوان این شهرستان، با تشريح نقش زنان در عرصه هاي مختلف اقتصادی، فرهنگی و رفع آسیبهای اجتماعی اظهار داشت: کمیسیون امور بانوان بعنوان هماهنگ کننده، سازمان دهنده و نیروی محرک حرکت بانوان است كه تمامی دستگاههای اجرایی و فرهنگی موظف به همکاری با این کمیسیون هستند.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد جمعیت شهرستان را بانوان تشکیل می دهند، وظیفه اعضای کمیسیون بانوان را بسیار سنگین دانست و بر فعالیت بیشتر در زمینه اقتصادی، فرهنگی و آموزشی و همچنین رفع آسیبهای اجتماعی و مجازی تاکید کرد.

فرماندار پارس آباد به توان فکری، اقتصادی و تربیتی زنان نيز اشاره و تشکیل اتاق فکر براي اين قشر را ضروری دانست و از اختصاص اعتبار کافی برای طرح های دانش بنیان و عدم محدودیت در جذب اعتبار خبر داد.

وی با اشاره به معضلات و مشکلات زنان در جامعه در عرصه های مختلف خاطر نشان کرد: برای دستیابی به توسعه پایدار مستلزم شناسایی و بهره گیری از ظرفیت، توانمندی زنان در زمینه های علمی، فرهنگی، هنری و اقتصادی و… است و این با همکاری همه ارگان ها و دستگاهها رقم خواهد خورد.

ارسال نظرات