خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود:

رسالت آگاهي بخشي بسيج به مردم سدي مستحكم برابر نفوذ دشمنان است

رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود گفت: رسالت آگاهي بخشي و بصيرت افزايي بسيج به مردم همواره سدي مستحكم برابر نفوذ دشمنان است.
کد خبر: ۸۵۹۵۲۴۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
شاهینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به موضوع برجام و نقش بسیج در آن اظهار کرد: نقش بسیج به عنوان بازوی پرتوان ولایت و رهبری در جنگ نرم و در جنگ سخت و در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، نظامی و امنیتی بسیج پررنگ است.

وی افزود: بسیج تابع دیدگاه ها و دستورات مقام معظم رهبری و ارکان نظام است و با توجه به اینکه رهبری در خصوص نفوذ دشمن از طریق ارتباط، مذاکره و برجام را مطرح کرده است،‌بدون شك بسیج و بسيجيان وظیفه بسیار سنگیني بر عهده دارند.

رئیس دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: بسیج قبل از ورود به مسئله برجام باید یک اطلاعات علمی و کارشناسانه در کلیت برجام داشته باشد و اظهار نظر کند و حمایت یا عدم حمایت و نکته سنجی و جلوگیری از نفوذ دشمن با ابزار برجام نیازمند اطلاعات و اطلاع کافی از برجام است؛ بنابراين باید علم و دانش آگاهی نسبت به برجام کافی باشد یا حداقل بصورت نسبی مطلع باشیم تا در این ارتباط نقاط قوت و ضعف را بررسی و از طریق بررسی نقاط قوت و ضعف هست که می توانید راه های نفوذ دشمن را بشناسیم.

وی با اشاره به راهکارهای عملی بعد از شناخت نقاط ضعف و قوت بیان کرد: بعد از متوجه شدن نقاظ ضعف و قوت و راه های شناسایی نقاط ضعف و قوت برجام حال راهکار عملی و ابزاری باید انجام داد.

رئیش قشر بسیج حقوقدانان شاهرود با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در چند ماه آینده انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان هست و افراد و طیف ها و جریاناتی که نسبت به برجام خوشبینانه نظر دادند و کمتر توجه به نفوذ کردند و آن را فتح الفتوح می دانند برای نظام و هوای کدخدا را دارند و دیدگاه ها و نکات اساسی برجام و نفوذ را نمی بینند و بوسیله برجام زمینه برای رای آوری بر قدرت ماندن فراهم کنند و به نکات رهبری توجه نمی کنند، باید مراقب بود.

شاهینی تصریح کرد: مردم باید در صحنه حاضر و کسانی را انتخاب کنند که به واقع مذاکره، مصالحه و تعامل با دنیا را قبول دارند؛ اما پای اصول برجام و نفوذ جریان معاند در کشور از طریق عناصر داخلی بايستند.

وی با بيان اينكه نفوذ برجام از طریق عناصر داخلی صورت می گیرد، بیان کرد: چه انتخابات ریاست جمهوری و مجلس و خبرگان در آینده به کسانی رای داده شود که زوایای پنهان و نفوذپذیری دشمن را شناختند و ایستادگی می کنند و این وظیفه بسیج است تا روشنگری نماید.

رئیس دانشگاه پیام نور خاطر نشان کرد: از مسئولین بخواهیم تا به مردم در خصوص زوایای پیدا و پنهان برجام گزارش دهند چون آنها در بطن بوده اند و باید ارائه نظر کنند و هیئتی تشکیل شود از همه طیف ها و گروه ها تا دستورات رهبری و نامه ایشان را کار کارشناسی نمایند و بسیج به عنوان نیروی همیشه آماده در کنار برجام باشد و خدمت کند.

شاهینی با بيان اينكه بسیج وظیفه روشنگری را در برجام و نفوذ در انتخابات مجلس و خبرگان دارد و تا اطلاع و علم از موضوع نداشته باشد، نمی تواند ارائه نظر کند و به وظیفه خود در پشتیبانی از ولایت و ارزش ها بپردازد،‌ افزود: بسيج باید نسبت به برجام آگاهی و سپس به جامعه این آگاهی را منتقل کند تا راههای نفوذ دشمن بسته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها