خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه:

بصیرت افزایی در جامعه هدف تشکیل حلقه های صالحین

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه گفت: اجرای طرح حلقه های صالحین یکی از نقاط قوت بسیج وسپاه بوده وهدف آن ایجاد بصیرت در مردم است.
کد خبر: ۸۵۹۵۲۶۰
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حسین میری در دیدار با کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زیرکوه ضمن حضور در حلقه صالحین کارکنان این مدیریت از خدمات کمیته امداد برای رفع محرومیت اقشار نیازمند تشکر کرد و گفت: اجرای طرح حلقه های صالحین یکی از نقاط قوت بسیج وسپاه بوده وهدف آن ایجاد بصیرت در مردم است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه با بیان اینکه بصیرت یعنی حرکت و حرف زدن به موقع، خاطرنشان کرد: وقتی حلقه های صالحین در مساجد و ادارت و در بین بسیجیان به تشکیل می شود باعث بیداری وبصیرت و روشن بینی در جامعه خواهدشد.

وی افزود: تربیت انسان مومن، بصیر، مجاهد، فعال، انقلابی و دارای موضع از اهداف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین است.

میری تصریح کرد: صالحین در واقع، بمنزله هموار کردن مسیر ظهور امام عصر(عج) ، کادرسازی دوباره برای انقلاب و نیز جریان‌سازی فرهنگی در کشور، با هدف غالب شدن رویکرد فرهنگی در تشکل‌های فرهنگی، دینی است.

مدیر کمیته امداد زیرکوه نیزضمن تقدیروتشکر از زحمات ناحیه سپاه زیرکوه در برقراری نظم و امنیت گفت: کمیته امداد شهرستان زیرکوه از پایگاه بسیج ادارات برخوردار است که تمامی همکاران عضو فعال آن هستند وروزانه در بین نماز ظهر و عصر به مدت ده دقیقه به طرح مسائل اعتقادی واحکام می پردازند.

در پایان فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه از کارکنان این نهاد که در برنامه های بسیج حضور فعال داشتند با اهداء لوح سپاس تقدیر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها