خبرهای داغ:
در نشستی با جوانان مطرح شد:

توانمندیهای نسل جوان، منشأ تحولات عظیم است

مشاور امور جوانان آموزش و پرورش استان گفت: جوانان در عرصه های مختلف صاحب خلاقیت و اندیشه های نو بوده و توانمندیهای جوانان منشأ تحولات عظیم است.
کد خبر: ۸۵۹۵۲۸۳
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، روح اله مؤمنی مشاور امور جوانان اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در این نشست اظهار داشت: جوانان با تلاش های پیگیر به توان قلم، کتاب و مطالعه و تقویت و حمایت از داشته های فرهنگی کشور، می توانند جلوی هرگونه تهاجم فرهنگ های بیگانه را درکشور بگیرند و وارد میدان شوند.

وی افزود: جوانان در عرصه های مختلف صاحب خلاقیت و اندیشه های نو بوده و توانمندیهای نسل جوان، منشأ تحولات عظیم است.

مشاور امور جوانان آموزش و پرورش استان با تأکید بر ایجاد زمینه های لازم برای حضور جوانان در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و علمی، گفت: مدیران باید با تدوین برنامه های سازنده در راه پیشگیری از بروز ناهنجاری ها بین جوانان تلاش کنند.

به گفته مؤمنی جوانان ایرانی در عرصه های بین المللی موفقیت های بسیاری را به دست آورده اند و حمایت از آنها ضروری است، وی با یادآوری اینکه کشورهای دیگر به دنبال جذب نبوغ علمی ایرانی هستند، تصریح کرد: در این زمینه باید مسئولان تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

ایشان با اشاره به اشتغال و ازدواج مهمترین دغدغه نسل جوان، گفت: در این راستا باید منزلت جوانان حفظ شود، باید نقدهای جوانان را پذیرفت و به آن توجه کرد، چرا که افکار آنها برگرفته از ذهن های خلاق است.

مشاور امور جوانان آموزش و پرورش استان فعالیت های فکری و مشورتی و ارائه نظرات ایده ها و ابتکارات در حوزه تحول بنیادین در آموزش و پرورش و افزایش ضریب نفوذ و توانمندی جوانان در عرصه مدیریتی را از جمله برنامه هایی خواند که در دولت های قبل کمتر دیده شده است.

ایشان با اشاره به شعار دولت تدبیر و امید بیان کرد: با اعتماد به جوان ها و تکیه به نسل امروز، می توانیم در رتبه های بالای علمی دنیا قرار بگیریم، همچنان که اکنون جوانان این کشور با حضور در میادین بزرگ استانی و کشوری و بین المللی توانسته اند مدال های فراروانی را کسب نمایند، باید مدال افتخار به گردن همین جوانان عزیز بیندازیم که این به مدد تدبیر مسئولین قابل انجام است.

 

1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار