خبرهای داغ:
معاون آموزش متوسطه استان:

37 نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان بورسیه تحصیلی دریافت کردند

این دانش آموزان با توجه به شرایط اعلام شده و با همکاری اتاق بازرگانی و صنعت و معدن و کشاورزی استان قزوین و تهران، بورسیه تحصیلی دریافت نمودند.
کد خبر: ۸۵۹۵۲۹۲
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به نقل از آموزش و پرئرش استان، سعید پاینبرد معاوت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: 37 نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان قزوین بورسیه تحصیلی دریافت کردند.

وی افزود: این دانش آموزان در سال تحصیلی 94-93 از دانش آموزان مستعد دوره دوم متوسطه در بین مناطق 14 گانه بودند که دارای معدل بالای 17 می باشند.

معاون آموزش متوسطه استان خاطر نشان کرد: این دانش آموزان با توجه به شرایط اعلام شده و با همکاری اتاق بازرگانی و صنعت و معدن و کشاورزی استان قزوین و تهران، بورسیه تحصیلی دریافت نمودند.

سعید پاینبرد تصریح کرد: هزینه پرداختی به این دانش آموزان در حدود 4.440.000.000 ریال می باشد و با هماهنگی انجام شده امیدواریم در سال تحصیلی جاری بتوانیم این آمار را تا 100 نفر افزایش بدهیم.

این مقام مسئول تأکید کرد: چنانچه دانش آموزان بعد از پایان دوره دبیرستان وارد موسسات آموزش عالی شوند بورسیه تحصیلی آنان استمرار خواهد داشت.

 

1006/پ10/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها