خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین:

همایش بصیرتی فرهنگیان استان قزوین برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین گفت: همایش بصیرتی فرهنگیان استان قزوین با حضور1200 نفر از فرهنگیان در هفته بسیج برگزا ر می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۵۳۲۰
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

رضا ابراهیمی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اعلام این خبر که در سوم آذر ماه سال جاری همایش بصیرتی فرهنگیان برگزار می‌شود، گفت: سوم آذر ماه همزمان با هفته بسیج همایش بصیرتی ویژه فرهنگیان بسیجی در دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود که این نشست با حضور 1200 نفر از عزیزان فرهنگی که عمدتا از اعضای بسیج و عضو حلقه های صالحین هستند اجرا گردد.

ابراهیمی هدف از برگزاری این نشست را تقویت اقتدار و همبستگی و نیز جلوگیری از نفوذ دشمن در قشر مهم فرهنگی که عامل تربیت در جامعه هستند عنوان کرد.

 وی گفت: با برگزاری این همایش امیدواریم که بتوانیم وضعیت اقتدار و آمادگی در جامعه را ارتقاء دهیم و بتوانیم در این مسیر تاثیر گذار باشیم.

این مسئول با بیان اینکه اشاعه استکبار ستیزی از اهداف شاخص این نشست بصیرتی است، تصریح کرد: افزایش روحیه استکبار ستیزی موضوع ویژه ای است که بایدبه صورت تخصصی و ویژه در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

 

1004/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها