مسئول اطلاع رسانی سازمان اردویی و راهیان نور استان مازندران خبر داد:

اعزام 564 دانش آموز مازندرانی در قالب 13 اتوبوس به سرزمین های نور

مسئول اطلاع رسانی سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا استان مازندران گفت: این کاروان ها از شهرستان های جویبار، بابلسر، فریدونکنار، قائمشهر، سیمرغ و میاندورود عازم سرزمین های نور در جنوب کشور شدند.
کد خبر: ۸۵۹۵۳۳۳
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار ،محمد بهرامی ،مسئول روابط عمومی سازمان اردویی سپاه کربلا اظهار داشت: دومین کاروان راهیان نور دانش آموزی استان مازندران به تعداد 564 نفر از شهرستان های جویبار، بابلسر، فریدونکنار، قائمشهر، سیمرغ و میاندورود شامگاه پنجشنبه با بدرقه مسئولین عازم سرزمین های نور در جنوب کشور شدند.
 
 وی عنوان داشت: این کاروان ها در قالب 13 اتوبوس  به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند و قرار است طی سفری چهار روزه از یادمان های اروند کنار، شلمچه، نهر خین، هویزه و پادگان شهید محمودوند بازدید به عمل آورند.
 
این مقام مسئول همچنین از اجرای رزمایش فرهنگی و برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی برای دانش آموزان در اردوگاه شهدای مازندران خبر داد و خاطر نشان کرد: حدود سه هزار نفر را در مرحله دوم به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهیم کرد.
 
وی در پایان با بیان اینکه راهیان نور به عنوان پلی برای اتصال دانش آموزان به فرهنگ ایثار و شهادت عمل می کند گفت: دانش آموزان نسل سوم و چهارم انقلاب با حضور در اردوهای راهیان نور از نزدیک با ایثار، فداکاری ها و رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس آشنا خواهند شد و وظیفه همه ما است که در انتقال صحیح این فرهنگ نهایت تلاش و همت خود را بکار بگیریم.
 
انتهای پیام/ف
ارسال نظرات