مسئول سازمان اردویی و راهیان نور استان یزد :

اعزام ششمین کاروان راهیان نور دانش آموزی استان یزد

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر استان یزد گفت: در ششمین کاروان راهیان نور ویژه دانش آموزان دختر 270 نفر از شهرستان های هرات و مروست به کربلای ایران اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۹۵۳۳۵
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار ،سیف الدینی مسئول مرکز اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر  گفت: در دومین مرحله از اعزام های دانش آموزی ششمین کاروان راهیان نور دانش آموزی استان یزد از شهرستان های هرات و مروست به تعداد 270 نفر اعم از دانش آموزان، مدیر کاروان، راوی، روحانی، مسئول آموزش و پرورش و .. به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
 
سیف الدینی افزود: در این سفر چهار روزه از مناطق عملیاتی هویزه، دهلاویه، شلمچه، مسجد جامع خرمشهر و اروند کنار بازدید به عمل خواهد آمد.
 
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را اصلی‌ترین هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دانست و افزود: آشنایی با دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی از جمله اهداف این اعزام بوده است که امیدواریم بتوانیم به اهداف مورد نظر در این حوزه دست یابیم.
 
سیف الدینی عنوان داشت: دشمن با نشانه گرفتن عقیده نسل جوان جامعه سعی دارد آنها را با فرهنگ شهادت و سیره و روش شهدا بی‌تفاوت نشان دهد در حالی که اقدامات فرهنگی مناسب مانند برپایی اردوهای راهیان نور دشمن را در این هدف ناکام خواهد گذاشت.
 
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: اردوی راهیان نور از جمله اردوهای مهم سیاحتی، زیارتی در سطح کشور است که در ترویج ارزش های دفاع مقدس برای نسل جدید نقش تاثیرگذاری دارد.
 
 وی با بیان اینکه باید فرهنگ شهادت‌طلبی و فداکاری وارد بطن زندگی مردم شود، گفت: حضور در مراسم راهیان‌نور علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب تصفیه روحی و روانی انسان می‌شود.
 
سیف الدینی افزود: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک فرهنگ متعالی در کشور ما از اهمیت خاصی برخوردار است و امروز فضیلت زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست.
انتهای پیام/ ف
ارسال نظرات