فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی:

40 برنامه طی هفته بسيج در گرمی برگزار می‌شود

بیش از 40 برنامه در هفته بسیج در شهرستان گرمی به اجرا در می‌آید.
کد خبر: ۸۵۹۵۳۳۶
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، در جلسه ويژه شوراي اداري شهرستان گرمي در جهت تبين اهداف و برنامه‌ريزي‌هاي هفته بسيج که در فرمانداری گرمی و با حضور نماينده مردم گرمي در مجلس شوراي اسلامي و روساي ادارات و... برگزار شد، فرمانده سپاه ناحیه گرمی از اجرای بیش از 40 برنامه در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسن نوری، افزود: این برنامه‌ها در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و آموزشی و عمرانی در گرمی به اجرا در می‌آید.

فرمانده سپاه ناحیه گرمي، فضاسازي و ازين بندي شهر، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه، همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنا و فرماندهان پایگاه‌ها، همایش پیاده‌روی خانوادگی، میقات با صالحین و حضور سازمان یافته حلقه‌های صالحین در نماز جمعه و ویزیت رایگان بیماران، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز توسط فرمانده سپاه ناحیه گرمي، همايش ملي سه ساله حسيني، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدا، تجمع بزرگ بسیجیان در 5 آذر، برپایی نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی و برگزاری مسابقه فرهنگی ورزشی در طول هفته را از برنامه های در نظر گرفته شده در هفته بسیج شهرستان گرمي اعلام کرد.

رحيمي‌زاد فرماندار گرمی هم در این جلسه گفت: نام مقدس جمهوري اسلامي ايران با قرائت مستقيم تفكر حضرت امام (ره) و شايستگي و درايت مقام معظم رهبري دوام يافته و وظيفه اصلي ما حفظ و حراست از اين نظام مقدس است.

وي با اشاره به تحولات منطقه افزود: نظام استكبار جهاني به نيابت جنگ تكفيري و داعش را به راه انداخته است تا جمهوري اسلامي ايران و مسلمانان جهان را تحت الشعاع قرار دهد اما امروز شاهد هستيم كه مكر آنها به خودشان برگشته و گريبان خود آنها را گرفته است.

رحيمي زاد با بيان اينكه دشمنان در جنگ اقتصادي با ايران هستند اظهار كرد: كاهش قيمت نفت به كمتر از 40دلار نشان آشكار فشار اقتصادي است.

فرماندار گرمي راه مقابله با فشار اقتصادي را نقشه ترسيمي مقام معظم رهبري عنوان كرد و گفت: در دستور 24 بندي و عوامل مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي نكات ظريف و كليدي وجود دارد كه با الگو و سرلوحه قرار دادن اين عوامل مي توان مشكلات اقتصادي را حل كرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار