فرمانده ناحیه بسیج پلدختر:

اجتماع 2 هزار نفری «شکوه مقاومت» در پلدختر برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: اجتماع بزرگ 2 هزار نفری «شکوه مقاومت» هفته بسیج در شهرستان پلدختر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۵۳۳۷
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ محمد‌شریف نوریان در نشست با خبرنگاران این شهرستان به برپایی اجتماع حماسی بسیجیان اشاره کرد و اظهار داشت: همایش بزرگ بسیجیان با عنوان «شکوه مقاومت» پنجم آذر ماه در مجموعه ورزشی شهید سرمالیان این شهر برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که بسیج در تمام ادارات، نهادها و سازمان ها گسترش پیداکرده است، افزود: در هفته بسیج برنامه‌های متنوعی برپا می‌شود و در این اجتماع بزرگ مسئولان شهرستان نیز حضور پیدا می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با بیان اینکه بسیج بازویی توانمند در مقابل دشمنان انقلاب است، عنوان کرد: برای برگزاری برنامه‌های هفته بسیج به همکاری، تعامل و هماهنگی مسئولان و همه دستگاه های شهرستان نیاز است.

وی با بیان این که امروز دشمن از شکوه، اقتدار و حضور بسیج در صحنه هراس دارد، تصریح کرد: امروز بسیج در تمام ابعاد به یک قدرت و توانی رسیده که انقلاب اسلامی با داشتن چنین نیرویی یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاطر نشان کرد: بسیج در هر قشری از جامعه اعم از کارمند، پزشک، معلم، دانشجو و غیره نهادینه شده که همه باید به عنوان یک مکتب و فرهنگ آن را بشناسیم و در زندگی خود ساری و جاری سازیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار