مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج یزد :

325 دانش آموز یزدی به کربلای ایران اعزام شدند

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر گفت: در هشتمین کاروان راهیان نور ویژه دانش آموزان دختر یزدی، 325 نفر از شهرستان مهریز به کربلای ایران اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۹۵۳۴۰
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار ،حبیب الله سیف الدینی گفت:در دومین مرحله از اعزام های دانش آموزی هشتمین کاروان راهیان نور دانش آموزی استان یزد، دانش آموزان شهرستان مهریز به همراه مدیر کاروان ، راوی ، روحانی ، مسئول آموزش و پرورش و .. به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
 
 
سیف الدینی ادامه داد: این عزیزان در این سفر که چهار روز به طول می انجامد از مناطق عملیاتی هویزه ، دهلاویه ، شلمچه ، مسجد جامع خرمشهر و اروند کنار بازدید خواهند نمود .
 
وی افزود : برگزاری این اردو ها  به خاطر این است که نوجوانان امروز با سلحشوری ها و غیور مردی های دلاوران عرصه عشق و شهادت بیشتر آشنا شوند و آنان هم ادامه دهنده راه این بزرگواران باشند و در حفظ این دستاوردهای بزرگ بیشتر تلاش کنند.
 
 
 
سیف الدینی عنوان داشت:  دشمن با نشانه گرفتن عقیده نسل جوان جامعه سعی دارد آن‌ها را بافرهنگ شهادت و سیره و روش شهدا بی‌تفاوت نشان دهد که اقدامات فرهنگی مناسب مانند برپایی اردوهای راهیان نور دشمن را در این هدف ناکام می‌کند.
 
انتهای متن/د
ارسال نظرات