خبرهای داغ:
در هفته کتاب استان:

کسب رتبه برتر استان به كتابخانه سعدی بندرتركمن

كتابخانه عمومي سعدي بندرتركمن برای دومین مرتبه هم توانست رتبه برتر استانی را در هفته کتاب استان از آن خود کند.
کد خبر: ۸۵۹۵۴۱۰
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛از سال 1391 كه كتابخانه سعدی توانست رتبه برتراستاني را با تلاشهای خستگی ناپذیرعذرا ملاح به خود اختصاص دهد تا سال 92 كه برتر فرهنگي كشور شد. امسال نیز روند موفقیتهای این کتابخانه همچنان ادامه داشته تا جاییکه توانست رتبه برتر استانی را برای دومین مرتبه همزمان با هفته کتاب ،در استان به خود اختصاص دهد.

این درحالی است که زمان چنداني نگذشته كه اين كتابخانه فعال با مسئوليت پذيري رئيس پرتلاش خود توانست در قسمت هاي امانت ،جذب اعضا و برگزاري جلسات انجمن و استفاده از ظرفيتهاي خيرين ، بار ديگر در هفته كتاب سال جاري رتبه برتر استاني را كسب نمايد.

اين كتابخانه در طول يك سال از آبان 93 الي آبان 94 توانست با توجه به شاخصه هایی چون فايل بندي مرتب كتابها در قفسه كتابخانه ، وجين و رف خواني، ورود مرتب كتابها در سيستم سامان ،تعدادبيشترين آمار امانت در طول يك سال، تشكيل بيشترين جلسه انجمن (از لحاظ كيفي و كمي) و اجراي مصوبات آن ،تعامل با دستگاههاي مختلف اداري در سطح شهرستان، اجراي بيشترين تفاهم نامه با ادارات شهرستان را در مکارنامه فعالیتهای مثمر خویش ثبت کند.

همچنین این کتابخانه دراین مدت با جذب خيرين ، تعامل با دهياران و شوراهاي روستاها، برگزاري نشستهای كتابخوان، مسابقات مختلف فرهنگي اعم ازكتابخواني،مقاله نويسي، قصه گويي،نقاشي و... تعامل خوبی را با آموزش و پرورش ، مديران و دانش آموزان مدارس براي جذب اعضا در راستای ترويج فرهنگ كتاب و كتابخواني انجام دهد. فعالیتهای فرهنگی وهنری متنوع این کتابخانه در راستای نهادینه سازی فرهنگ مطالعه از جمله اقدامات باارزشی است که مدیر پرتلاش این کتابخانه توانست با اقدامات مثمر خویش گام مهمی را درپیشبرد اهداف متعالی کتاب وکتابخوانی در کارنامه کاری خویش ثبت کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها