با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی؛

پنج هزار جلد کتاب در منطقه آزاد ارس توزیع شد

خبرگزاری بسیج: سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: مجموعه کتاب های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کودکان و نوجوانان در حال توزیع در سراسر منطقه آزاد ارس می باشد.
کد خبر: ۸۵۹۵۴۸۲
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، یوسف داداش زاده با اعلام این خبر افزود: پنج هزار جلد کتاب در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی کودکان و نوجوانان با همکاری مرکز ملی مطالعات اعتیاد تهیه شده و هم اکنون در حال توزیع در مراکز آموزشی می باشد.

وی ادامه داد: این کتاب ها در حوزه های مختلف از جمله جرائم، اعتیاد، ایدز، تغییرات روحی و جسمی نواجوانی، روانگردان ها و نقش تربیت دینی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

داداش زاده با بیان اینکه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در صدر برنامه های اجتماعی منطقه آزاد ارس قرار دارد، با تاکید بر تداوم برنامه های آموزش محور بیان کرد: برگزاری سمینارها و کارگاه های مکمل برای دانشجویان، دانش آموزان و والدین در راستای توانمندسازی جامعه محلی و تقویت روحیه مشارکت در روند توسعه منطقه را مهم و ضروری توصیف کرد.

وی اضافه کرد: مناطق آزاد به عنوان پایلوت توسعه در کشورها به شمار می رود و برای تحقق اهداف و برنامه های تدوین شده فرآیند توسعه این مناطق علاوه بر ابعاد اقتصادی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به لزوم توانمندسازی اقشار مختلف مردم از جمله جوانان و نوجوانان، آگاهی والدین با جنبه های مختلف تربیت کودکان و نوجوانان را یک نیاز جدی خواند و گفت: آشنایی خانواده ها با آسیب های اجتماعی و راهکارهای پیشگیری از آن در صدر برنامه های مدیریت اجتماعی سازمان قرار دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار