مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریمان گفت: بیانات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و مسائل دیگر الزام آور است.
کد خبر: ۸۵۹۵۴۸۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
حجت الاسلام علی اصغر سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری، مخصوصا در صحنه اقتصاد مقاومتی و در ابعاد دیگر حکم الزام را دارد و همه مسئولین کشور باید نسبت به فرمایشات معظم له دقت نظر را از لحاظ اجرایی داشته باشند.

وی افزود: فرمایشات رهبری برخواسته از ولایت امری و ولایت اهلی است و در حقیقت فرمایشات ایشان حکم حکومتی دارد.وقتی حکم ولایتی شد بر همه آحاد مردم لازم است این حکم را اجرا کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریمان در خصوص نفوذ پسا برجام تصریح کرد: فرمانده کل قوا در جمع دانشجویان بیان داشتند که فتنه بسیار بزرگی را در پیش داریم، واقعیت همین است ما خیال می کنیم یک توافقنامه ای روی کاغذ آمد آن هم در مسائل هسته ای، دیگر همه مسائل حل شده و دیگر مقام معظم رهبری در این مسئله دغدغه ای ندارد، اما اینطور نیست.

وی ادامه داد: دشمن درصدد است، در پسا برجام بتوانند در مسائل مختلف اقتصادی و فرهنگی نفوذ کند، حقیقت این است که ما چه در الان و چه در آینده با آمریکایی مشکل داشته و داریم، و این مشکل ما یک زمینه اعتقادی دارد.

حجت الاسلام سلیمانی مذاکرات برجام را به یک مسکن موقتی تشبیه کرد و عنوان کرد: برجام می توانند یک سیاست مقطعی باشد که مثل یک مسکن آرام بخشی ایجاد کند، ولی نمی تواند مسائل اقتصادی ما و مسائل نظام و دغدغه های که نسبت به دشمنانمان داریم از بین ببرد؛ در حقیقت در این مسئله به تعبیری با یک فتنه بزرگ مواجه ایم.

وی با رد اقتصاد دولتی و بسته افزود: کارشناسان اقتصادی باورشان این است، تمامی کشورهایی که در اقتصاد بسته و دولتی وارد شدند ضرر کردند و سالیان دراز در این اقتصاد درجا زدند، و ما هم اگر بخواهیم در همان اقتصاد دولتی فعالیت داشته باشیم کار به جای نخواهیم برد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریمان درباره لزوم اجرای اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: اگر ما تدبیری در اندیشه مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی، نداشته باشیم نمی توانیم از بحران های ناخواسته که هر کشور ممکن است با آن مواجه شود، عبور کنیم؛ اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد مردمی و فرا دولتی است که ما را به سرمنشا سعادت می رساند.

حجت الاسلام سلیمانی درباره مسئله نفوذ گفت: سیاستمداران آمریکایی در دنیا دنبال این هستند که افکار خودش را سوار افکار دیگران کنند، درحقیقت انان می خواهند از طریق افکارشان نفوذ بر مدیران، مردم و فرهنگ مان داشته باشند، که متاسفانه تا اندازه ای بر این موضوع وارد شدند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سالیان اخیر مسئله جنگ فرهنگی، ناتو فرهنگی و تغییرات را بارها گوشزد کرده اند گفت: مقام معظم رهبری در چند وقت اخیر بیش از 70 با در باره مسئله نفوذ سخن گفته اند. مسئله نفوذ یک مسئله صرفا تک بعدی نیست بلکه یک موضوع مدیریتی، سیاسی، فرهنگی، احتماعی، نظامی و اقتصادی می باشد و دشمن در هر کدام از این موضوعات می تواند نفوذ داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها