نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روحیه بسیجی موتور محرکه پیشرفت نظام جمهوری اسلامی است، گفت: شاید برخی به اصطلاح تکنوکرات ها داعیه توسعه ای دارند اما در عمل این بسیج و انقلابی گری است که منتج به نتیجه شده است.
کد خبر: ۸۵۹۵۴۹۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
محمد ابراهیم محبی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج شجره طیبه ای است که از دل انقلاب اسلامی رشد کرده است و امروز در ابعاد دفاعی، فرهنگی ، اقتصادی و علم و فناوری ثمره های شیرینی را به ملت هدیه کرده است.

وی با اشاره به اینکه روحیه بسیجی موتور محرکه پیشرفت نظام جمهوری اسلامی است، گفت: شاید برخی به اصطلاح تکنوکرات ها داعیه توسعه ای دارند اما در عمل این بسیج و انقلابی گری است که منتج به نتیجه شده است.

مجبی با بیان اینکه نباید بسیج را صرفا به یک نهاد یا سازمان خلاصه کنیم، ادامه داد: به تعبری هر آن کسی که به فکر اعتلای نام نظام و انقلاب است قلبا بسیجی است و باید این فکر در رفتار نیز تجلی یابد.

نماینده مردم سنقر در مجلس با تاکید بر اینکه امروز رسالت اصلی بسیج در حوزه های فرهنگی و اقتصادی معنا پیدا می کند، گفت: بسیجی حرکتی انتقادی در راستای توسعه فرهنگی و توسعه اقتصادی کشور دارد.

ارسال نظرات