دوره آموزشی مقدماتی سرگروه های صالحین در درگز برگزار شد

دوره آموزش مقدماتی سرگروه های صالحین با حضوربیش از 60 نفر از بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج ناحیه درگز در مدرسه حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۵۶۳۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ دوم پاسدار محمد هادی قوی پنجه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز ضمن تقدیر و تشکر از حضور بسیجیان شرکت کننده در این دوره خواستار حضور منسجم آنان در تمامی برنامه های بسیج شد و گفت: با توجه به جنگ فرهنگی و نگاه و عمل به فرامین ولایت مطلقه فقیه، امروز باید در عرصه فرهنگ فعال باشیم و متوجه نفوذ دشمن از طریق فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی باشیم که چه بسا نفوذ فرهنگی و سیاسی مهم تر است.

وی در ادامه افزود: باید بخاطر خدا و اهل بیت(ع) و پیروی از راه و آرمان های شهدا دلسوزانه و با جدیت کار کنیم و این امر میسر نمی شود مگر با ایجاد شبکه؛ همین که به عنوان سرگروه، متربیان را توجیه، تدریس وآگاه سازی کنیم و با مربیان خود و سر مربی پیگیر امور باشیم تا به حول و قوه الهی موفق شویم.

سرهنگ دوم پاسدار محمد ابراهیمی، مدیر تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: هدف از برگزاری این دوره، ارتقای دانش سرگروه های صالحین برای اداره بهتر حلقات متربیان است.

وی افزود: در این دوره با بکار گیری از اساتید مجرب استانی و شهرستانی، متربیان در کلاس های مخاطب شناسی، جذب و تثبیت ارتباط موثر، گروهداری، فضای مجازی، اخلاقی، بصیرتی و امنیتی شرکت می کنند.

ابراهیمی گفت: فراگیران شرکت کننده در این دوره جهت الگو گیری از رفتار و منش شهدا در سه کلاس با نام های شهدای هسته ای سازماندهی شدند.

خاطر نشان می شود در پایان این دوره از فراگیران آزمون کتبی بعمل آمده و به شش نفر از منتخبین آن هدایایی تقدیم شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها