فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز گفت: امروز اگر شاهد مقاومت و موفقیت ملت‌های آزادی‌خواه در برابر کشورهای استعماری هستیم نتیجه الگوگیری از تفکر بسیج است.
کد خبر: ۸۵۹۵۶۵۰
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مجید سوری در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان، گفت: هفته بسیج یادآور جوان‌مردی و ایثار پاک‌ترین فرزندان این مرزوبوم است که امروز امنیت منطقه به برکت ایثار و ازخودگذشتگی آن‌ها می‌باشد.

وی با اشاره به نعمت امنیت حاکم بر کشور، گفت: در منطقه بحران‌زده و پرتلاطم خاورمیانه ایران به‌عنوان جزیره‌ای با ثبات و امن خودنمایی می‌کند که این نتیجه بیداری، تلاش و ازخودگذشتگی ملت ایران در دوران دفاع مقدس می‌باشد.

سوری با بیان این‌که امروز با الگوگیری از تفکر بسیجی شاهد مقاومت و موفقیت ملت‌های آزادی‌خواه در برابر کشورهای استعماری هستیم، خاطرنشان کرد: اگر الگوگیری از تفکر بسیجی در منطقه نبود امروز شاید مقاومت در برابر گروه‌های تکفیری که چهره‌ای خشن از اسلام به نمایش گذاشته‌اند به اینجا نمی‌رسید و نتایج خوبی در پی نداشت.

وی با انتقاد از کم‌توجهی به تفکرات بسیجی از سوی برخی افراد، یادآور شد: اگر بتوانیم بیش از گذشته در جهت تقویت تفکر بسیجی تلاش نماییم بهتر می‌توانیم با بحران‌ها و مشکلات روبه‌رو شده و آن‌ها را رفع نماییم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز به تدابیر ارزشمند امام خمینی (ره) اشاره نمود و افزود: هنگامی‌که در جریان فتنه‌های سال‌های 78 و 88 حضور بسیج کارساز می‌شود و فتنه در نطفه خفه می‌شود به تدبیر امام در جهت تشکیل بسیج پی می‌بریم.

وی به برنامه‌های هفته بسیج در الیگودرز اشاره نمود و افزود: برگزاری کوهپیمایی خانوادگی عمومی، حضور منسجم حلقه‌های صالحین در نماز جمعه، دیدار با امام‌ جمعه شهرستان، برگزاری یادواره شهدای روستاهای دوزان، ده نصیر و گندمینه و همچنین یادواره شهدای زن، افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی، خطبه‌خوانی حضرت زینب و حماسه سه ساله حسینی، اعزام گروه‌های امدادی به مناطق محروم از جمله برنامه‌های هفته بسیج در الیگودرز است.

فرمانده سپاه الیگودرز با اشاره به اجتماع بزرگ بسیجیان در ورزشگاه ملی به‌عنوان حسن ختام برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان، گفت: همچنین مراسم یادواره شهدای گمنام الیگودرز با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور حجت‌الاسلام میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار می‌شود و هم‌زمان دفتر بسیج دانشجویی افتتاح می‌شود.

ارسال نظرات