فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ازنا گفت: بسیج در راه افزایش اقتدار کشور گام بر می‌دارد.
کد خبر: ۸۵۹۵۶۵۶
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فخرالدین خاوریان در جمع خبرنگاران در ازنا با بیان اینکه بسیج شخصی نیست، گفت: بسیج یعنی تمام مردم و اقشار اعم از دانش‌آموزان، کارمندان ادارات، معلمان و آحاد مردم و در هفته بسیج فرصت خوبی برای نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی ایران و خاموش کردن دشمنان است.

وی با اشاره به چگونگی نام‌گذاری بسیج، خاطرنشان کرد: با توجه به بصیرت و آینده‌نگری حضرت امام خمینی(ره) این نهاد جهت حفاظت از انقلاب و ارزش‌های آن در آذرماه سال 58 با دستور حضرت امام (ره) بسیج مستضعفین تشکیل شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ازنا با اشاره به اینکه در گذشته فعالیت‌های بسیج تنها در راستای گشت‌های امنیتی بود، گفت: اما اکنون با توجه به منویات مقام معظم رهبری بسیج بیشتر در راستای فعالیت‌های فرهنگی، بصیرت‌افزایی و اعتقادی کار می‌کند.

خاوریان با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان ازنا خاطرنشان کرد: راهپیمایی بسیجیان و اقشار مردم از میدان نماز به سمت امام‌زاده پیر عباد(ع)، شرکت تمامی کارکنان بسیج و سپاه ناحیه در نماز جمعه، افتتاح چند سالن ورزشی، دیدار با خانواده‌های شهدا و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا از برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان ازنا به شمار می‌رود.

وی تأکید کرد: اگر بسیجیان شهدا را الگوی خود قرار دهند و هدف خود را کار در راه رضایت خداوند بدانند، بدون شک در سطح جامعه اثرگذاری بیشتری دارند.

این مسئول یادآور شد: بسیج مهم‌ترین قشر جامعه در راه افزایش اقتدار ایران و حمایت از رهبری، اسلام و ارزش‌های انقلاب است که با بصیرت در کلیه جوانب سیاسی، اقتصادی و فرهنگی پیشتاز است و در این راه گوش به فرمان مقام معظم رهبری ادای وظیفه می‌کند.

ارسال نظرات