همزمان با اربعین شهادت شهید مدافع حرم سبزواری؛

یکی از میادین شهر به نام اولین شهید مدافع حرم سبزواری نامگذاری می‌شود

شهید رضا دامرودی اولین شهید مدافع حرم سبزوار است که جان خود را در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) فدا کرد، به همین دلیل و به منظور ارج نهادن به این شهید والامقام یکی از میادین شهر سبزوار به نام این شهید نام‌گذاری می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۵۶۶۵
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
به گزارش ،خبرگزاری بسیج از خراسان رضویرئیس کمیسیون ایثار و مقاومت شورای شهر سبزوار در نشستی اظهار داشت: به منظور گرامیداشت و ارج نهادن به مقام شامخ شهید مدافع حرم فاطمی رضا دامرودی، یکی از میادین شهر سبزوار به نام این شهید بزرگوار نام‌گذاری می‌شود.

علی ارغیانی تصریح کرد: امیدوار هستیم مجموعه شهرداری سبزوار در کنار فعالیت های ارزنده‌ای که انجام داده است با ساخت پایگاه مقاومت شهدا گام دیگری در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بردارد.

ارغیانی افزود: استفاده از نیروهای متعهد و کارآمد در این پایگاه می تواند در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امروزی بسیار موثر باشد.

مسئول کمیسیون ایثارگران شورای شهر سبزوار گفت: شهید رضا دامرودی اولین شهید مدافع حرم سبزوار است که جان خود را در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) فدا کرد، به همین دلیل و به منظور ارج نهادن به این شهید والامقام یکی از میادین شهر سبزوار به نام این شهید نام‌گذاری می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها