خبرهای داغ:
سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۹۵۶۹۷
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان بوئین زهرا، سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

«بسمه تعالی»

حقیقت این است که هر صفحه از تقویم پرحماسه کشور عزیزمان، سرشار از عشق و حماسه، ایثار و فداکاری است و در همه اینها نام بسیج خودنمایی می کند.


تمام شواهد و قرائن نشان می دهد تاکنون بارها جایگاه بسیج درنظام اسلامی مورد توجه قرار گرفته است اما تردیدی نیست که در حوزه اندیشه بسیج و بسیجی ناگفته های بسیاری باقی مانده است.

تاریخ انقلاب اسلامی مملو از حماسه دریادلان بسیجی است، انقلاب اسلامی هرگزحضور پرشکوه و باصلابت بسیجیان در عرصه دفاع مقدس 8 ساله، فتنه های 78 و88 را فراموش نخواهد کرد.


رنگ بسیجی رنگ خاکی است اما بوی افلاک می دهد و چه زیبا فرمود پیر مراد بسیجیان که: «بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان رشادت و شهادت سر داده اند» بسیج از طایفه عشق است که با قبیله ایثار وصلت کرد و در حریم یار رسم عاشقی آموخت و در عرش اعلی به عشق بازی پرداخت.


بسیج خاکی پوش روشن ضمیری است که با قامتی رعنا، قلبی خورشیدی، عزمی راسخ، گامی استوار، اراده ای آهنین و فکری به رنگ نور، بر فراز ملکه آگاهی پنجه در پنجه غرور و خود خواهی انداخت و براحتی دیو نفس را زمینگیر کرد.


بسیج همان است که روزی بلای جان ضد انقلاب بود، یک روز خار چشم دشمنان اسلام گشت، روز بعدش سد راه متجاوزان به کشور شد و اکنون نیز گوش به فرمان ولی امر خود، حافظ و پاسداشت ارزشهای متعالی اسلام و انقلاب است.


نام بسیج ترجمه آیه «اشدّا علی الکفار و رحما بینهم» است، او حب علی (ع) در دل، بغض اعدو در قلب و سلاح دفاع در دست دارد.


بسیج خود به تنهایی فرهنگی است که استقلال و آزادی، دین و سیاست، کرامت وشرافت، مشروعیت و مقبولیت، مدنیت و مردم سالاری دینی و حقوق فردی و اجتماعی در آن متجلی است.


در تفکر بسیج با آزادی که اولین هدیه الهی است نه تنها مخالفتی نیست بلکه نهال سبز آزادی با خون این قبیله به ثمر رسید.


نور اندیشه بسیج در قلب هرکس بتابد شیدا می شود، دوستدار خدا می شود، برغیر خدا می تازد، دشمنان خدا را دشمن و دوستان خدا را دوست می دارد،تسلیم فرمان خداست، صبر پیشه می کند، بر ظلم می تازد و از مظلوم دفاع می کند، اقدام به موقع و به اندازه در در حوادث دارد و خلاصه آن می شود که خدا خواهد.


هرگز فراموش نخواهیم کرد اقدامات مخالفان و معاندان نظام مقدس اسلامی را که می رفت پایه های استوار نظام را سست کند و توطئه ای عظیم و هول انگیز را پیش روی ملت مظلوم ایران قرار دهد اما بسیجیان باز ناجی انقلاب خود شدند و با فداکاری و رشادت و تقدیم شهدایی والامقام، مانع گسترش ناامنی در کشور شدند.


بی شک در آینده هم بحران ها و موانعی بر سر راه نظم و امنیت کشور قرار می گیرد که باز هم باید به این بسیجیان بااخلاص تکیه کرد که چونان گذشته درپیشانی مقابله با اغتشات و نیرنگ های سیاه استکبار جهانی قرار خواهند گرفت و باز هم اراده آهنین شان، خواب راحت فتنه گران را آشفته خواهد کرد.

و اکنون ما پاسداران سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا به همراه آحاد بسیجیان این شهرستان با مولا و مقتدایمان حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) عهد و پیمان می بندیم که تا پای جان در برابر نفوذ دشمن ایستادگی نماییم و با نصب العین قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری، جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوشا باشیم.

 

2001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها