خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین:

اهداف شهیدان را الگوی زندگی خود قرار دهیم

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین بیان کرد: اگر می خواهیم دشمن آسیبی به ما نرساند باید اهداف، راه و روش شهیدان را الگوی زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهیم.
کد خبر: ۸۵۹۵۷۳۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرج الشریف) در استان قزوین، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، با اشاره براینکه نقش حرکت راهیان نور در پیوند نسل جدید با نسل جنگ تحمیلی انکار ناپذیر است، خاطر نشان کرد: آشنایی جوانان، نوجوانان و خانواده ها با محور های عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم ترین اهداف حضور کاروان راهیان نور در این مناطق می باشد که در راستای تحقق بخشیدن به  این اهداف 50طلبه بسیجی در این کاروان ها حضور به عمل می آورند.

مصطفایی ادامه داد: نسل جدید تشنه معرفت پاک و اصیل جبهه، جنگ و دلاور مردی انسان هایی است که از تمام علایق دنیا بریدند و برای حفظ نظام و ارزش های اسلامی از خودگذشتگی را به حد اعلاء رساندند.

وی با بیان اینکه سرزمین دفاع مقدس مرز پیوند کربلای خمینی با نینوای حسینی(ع) است، بیان داشت: سفر به مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور حرکت ارزشمندی است که انقلاب و نظام را در مقابل دشمنان بیمه می کند.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرج الشریف)دراستان بیان داشت: واژه های عشق، ایثار و از خود گذشتگی از ضرورت استمرار برپایی اردوهای راهیان نور است.

مصطفایی در پایان گفت: غیرت و مردانگی از جمله خصایص بارز و آشکار شهدای عزیزمان است و اگر می خواهیم دشمن آسیبی به ما نرساند باید اهداف، راه و روش شهیدان را الگوی زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهیم.

1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها