امروز صورت گرفت:

از كتاب لوگوس رونمايی شد

امروز از کتاب لوگوس در شهرستان لردگان رونمایی شد.
کد خبر: ۸۵۹۵۷۵۰
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال وبختیاری؛ در اين مراسم امام جمعه شهر لردگان با اشاره به نقش و جايگاه کتاب و کتابخوانی، در مراسم هفته کتاب و کتابخوانی گفت: کتابخوانی مسير رهايی از ظلمت و جهل را برای امت و ملت ما به ويژه جوانان روشن خواهد کرد.

حجت الاسلام انصاری افزود: متأسفانه امروز سرگرمی‌های فراوانی کهدر اطراف ما هستند و به‌ سهولت همه می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند تا حدود زيادی بين ما و کتاب به ‌ويژه نسل نوجوان و جوان با کتاب فاصله انداخته است.

وی به نقش کتاب در هدايت، رستگاری، و پيشرفت علمی و فرهنگی انسان‌ها و جامعه بشری اشاره كرد و گفت: اهميت کتاب و کتابخوانی و عظمت و شرافت کتاب در اسلام تا حدی است که خداوند متعال يکی از سوره‌های قرآن را به نام(قلم)نام‌گذاری کرده به قلم و به آنچه می‌نويسد، در کتاب خود قسم ياد می‌کند، چنان‌که در سوره قلم آمده است:(ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُون) ؛ سوگند به قلم و آنچه مى‏‌نويسند.

امام جمعه لردگان به جايگاه کتاب از ديدگاه رهبر فرزانه انقلاب پرداخت و اظهار داشت:تنبلی در خواندن کتاب به عنوان يکی از بدترين و پرخسارت ترين تنبلی‌ها است.

انصاری ، همچنين ضمن تشکر از برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی درلردگان و زحمات رئيس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، در خصوص اين برنامه‌ گفت:اميدواريم با برنامه‌ها و فعاليت‌های پيش‌بينی شده و تحقق يافتن برنامه‌ها شاهد شکوفايی بيش از پيش فرهنگ مطالعه در لردگان باشيم.

همچنين ابراهيم اردشيری در جريان اين مراسم ضمن تقدير از همراهی مسئولين فرهنگی شهرستان لردگان گفت: فلسه ، تاريخ و نتيجه‌ی تشيع در منجی آخرالزمان خلاصه می‌شود اما منجی آخرالزمان متعلق به همه‌ی مردم جهان است.

نویسنده کتاب لوگوس، افزود : برای رسيدن به مقدمات تشكيل حكومت جهانی به باور عمومی و خودباوری نيازمنديم كه برای ايجاد اين خودباوری بايد توجه داشت كه سرزمين ما همواره از وجود انسان‌های بزرگ برخوردار بوده است.

در پايان از کتاب لوگوس اثر نويسنده توانمند شهرستان لردگان، ابراهيم اردشيری،با حضور مسئولین شهرستان لردگان و مردم در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان رونمايی شد.

ارسال نظرات