فرمانده سپاه ناحيه مهديشهر از اجراي بیش از 85 برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۵۷۵۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج مهدیشهر، سرهنگ حسن ذوالفقاری در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج با حضور اصحاب رسانه در دفتر فرماندهي سپاه ناحيه مهديشهر برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: بسیجی مظهر قانون مندی است و بسیجیان در راستای عدالت گام بر می دارند.

وي افزود: بسیج برخواسته از روح و تفکر انقلابی و گفتمان انقلابی است و وابسته به هیچ حزب و گروهی نیست و به نوعی روح و تفکر بسیج از اسلام سرچشمه می گیرد.

وی در ادامه به روز شمار هفته بسیج اشاره کرد و گفت: در روز نخست هفته بسيج با نام بسیج؛ ولایت و انتظار است كه برنامه های اجرایی در این روز میقات صالحین، تشویق بسیجیان نمونه قرآن، حضور در نماز جمعه با لباس بسیج، برگزاری ایستگاه صلواتی، ارائه مشاوره دینی در نماز جمعه، برگزاری دعای ندبه و همایش بیاده روی خانوادگی شهمیرزاد برگزار مي شود.

ذوالفقاری با بيان اينكه روز دوم هفته بسیج با نام بسیج؛ بصیرت و استکبار ستیزی نامگذاري شده است، بيان داشت: در این روز نشست بصیرتی در شش قشر از اقشار مختلف بسيج توسط خواهران و برادران بر گزار مي شود.

وی خاطرنشان كرد: برگزاری کارگاه توجیهی و معتمدین بازار و فروش محصولات، برگزاری همایش فعالین اقتصاد مقاومتی و تقدیر از آنان، برگزاری جلسه شورای هم اندیشی، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با کارآفرینان بسیجی، بازدید از کارخانجات مهدیشهر و برگزاری کارگاه توجیهی عرصه اقتصاد مقاومتی از برنامه هاي سومين روز هفته بسيج با عنوان بسیج؛خودکفایی و اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده سپاه ناحيه مهدیشهر، بسیج؛ خودباوری و جهاد علمی را روزشمار چهارمین روز این هفته عنوان کرد و اظهار داشت: بازدید بسیجیان از کارخانه روستا و سنگرکار؛ یادبود شهدای آذر با عنوان بیعت با افلاکیان، نهضت روشنگری، مسابقه کتابخوانی فقه بازار، برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی ناحیه ایو افتتاح سوله صالحین در شهر شهمیرزاد و درجزین از برنامه های این روز است.

ذوالفقاري با بیان روز شمار پنجمین روز هفته بسیج گفت: در این روز با نام بسیج؛ خانواده و سبک زندگی اسلامی گردهمایی حلقه های صالحین، برگزاری همایش خانواده و سبک زندگی، افتتاح سوله شهید کاشفی، بر گزاری مسابقات ورزشی، یادواره شهدا و اعزام کاروان 200نفری رهروان شهدا به کربلا، هر نفر نائب یک شهید برگزار مي شود.

وي بسیج؛ وحدت و بیداری اسلامی را روز شمار ششمین روزاین هفته عنوان کرد و گفت: مسابقه دو میدانی، برنامه کوهبیمایی خانوادگی و زیارت عاشورا، ویزیت رایگان بسیجیان در درمانگاه دارالشفا از برنامه های اجرایی این روز است.

فرمانده سباه مهدیشهر تجمع بزرگ بسیجیان را در آخرین روز هفته بسیج با عنوان بسیج ایثار و شهادت برشمرد و گفت: افتتاح پایگاه قمربنی‌هاشم، گلباران مزار شهدا، برگزاری دعای کمیل و ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه های اجرایی این روز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها