مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده زنجان:
در راستای تقویت باورهای دینی و رفتارهای معنوی کارگاه آموزشی تخصصی نماز در شهرستان خدابنده برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۵۷۵۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده گفت: حوزه فرهنگی کمیته امداد در راستای تقویت باورهای دینی و رفتارهای معنوی یک دوره کارگاه آموزشی نشست نماز با حضور 49 نفر از سالمندان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده برگزار کرد.

غدیر خلجی افزود: در این کارگاه آموزشی موضوعاتی در خصوص تأثیر اعمال مذهبی نظیر نماز، عبادت و دعا در حفظ تعادل روانی و کاهش اثرات سالمندی بیان شد.

وی اظهار کرد: همچنین در این دوره تأثیرات مثبت نماز و دعا بر ( میل به زندگی، احساس خوب بودن، شادی، کاهش اضطراب و تنش ) به حاضران آموزش داده شد.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره با اشاره به حضور در مکان های مذهبی و انجام فرایض دینی و نقش انکار ناپذیر آن در پیشگیری از انزوا و افسردگی در دوره سالمندی، اهمیت نماز درزندگانی دنیوی و اخروی از دیدگاه قرآن و اهل بیت (ع) بیان شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستانخدابنده ادامه داد: اهمیت نمازجماعت، فضیلت نماز شب، اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره نماز، بیان آیات و روایات متعدد درباره نماز، اهمیتاذکار نماز و بیان معانی آن، قرائت صحیح سوره حمد نیز از دیگر موضوعات آموزشی مطرح شده در این دوره بود.

ارسال نظرات