خبرهای داغ:
در آخرین روز هفته بسیج صورت می‌گیرد؛

گردهمایی "شکوه مقاومت" بسیجیان در کرمانشاه

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه از گردهمایی بسیجیان کرمانشاهی با عنوان "شکوه مقاومت" در آخرین روز هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۵۸۲۵
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ جهانگیر کریمی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با محوریت هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یادگار امام خمینی (ره) و منشاء خدمات به نظام  و به‌عنوان بازوی کمکی در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی فعال است.

وی شعار هفته بسیج امسال را «بسیج، دست قدرت خدا» عنوان کرد و افزود: همه ادارات باید نسبت به فضاسازی با بنر و پلاکارد در هفته بسیج اقدام کنند و انتظار می‌رود پایگاه‌های بسیج در ادارات فعال باشند و هر پایگاه یک برنامه مشخص با حضور کارکنانش اجرا کند.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه، «بسیج، ولایت‌مداری و انتظار» را عنوان نخستین روز این هفته اعلام کرد و گفت: برگزاری دعای ندبه در گلزار شهدا، پیاده‌روی خانوادگی از پارک شاهد تا طاق‌بستان، مشاوره دینی در مصلای نماز جمعه، بازدید از خانواده شهدا و... در این روز انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: نواختن زنگ بسیج در مدارس سطح شهرستان، برگزاری یادواره شهدا، اعزام اکیپ متخصصان برای مشاوره به کشاورزان، نمایشگاه عکس و کتاب در زمینه عفاف و حجاب از جمله برنامه‌های روز دوم هفته بسیج با عنوان «بسیج، بصیرت و استکبارستیزی» است.

کریمی برنامه‌های روز سوم با نام «بسیج، خودکفایی و اقتصاد مقاومتی» را افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در بازار میلاد میدان آزادی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مسابقات خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های روز چهارم با عنوان «بسیج، خودباوری و جهاد علمی» شامل برگزاری شب شعر و خاطره، بازدید از خانواده شهدا، ویزیت رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی در محله تازه‌آباد و... است.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه تجلیل از نخبگان قرآنی، بازدید علمی از مراکز صنعتی استان، برگزاری کارگاه‌های مشاوره، اهداء خون توسط بسیجیان، برگزاری مجمع بسیج مساجد و... را از جمله برنامه‌های روز پنجم هفته بسیج با عنوان «بسیج، خانواده و سبک زندگی» دانست.

کریمی برنامه‌های روز ششم این هفته با عنوان «بسیج، وحدت و بیداری اسلامی» را مراسم عصر خاطره، محفل شعر و شعرخوانی، نشست روشنگری سبک زندگی، مسابقات ورزشی و... عنوان کرد.

وی بیان داشت: اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت به‌عنوان اصلی‌ترین برنامه این هفته، گلباران مزار شهدا و مزار شهدای گمنام طاقبستان، ویزیت رایگان برای آحاد مردم در سه درمانگاه و... با عنوان «شکوه مقاومت» در آخرین روز از این هفته انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: بسیج یک نیروی کارآمد است و می‌تواند در همه زمان‌ها مؤثر باشد و باید همه دستگاه‌ها برای پایداری آن تلاش کنند و افزود: برای مقابله با تهدیدات فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و... باید روحیه بسیجی داشت.

ارسال نظرات