خبرهای داغ:
رییس هیات تیراندازی قزوین اظهار کرد: قزوین میزبان همایش دبیران هیات های تیراندازی استان های کشور است.
کد خبر: ۸۵۹۵۸۳۵
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،به نقل از اداره کل ورزش و جوانان حسین زکی زاده رئیس هیات تیراندازی استان افزود: این همایش با حضور دبیر فدراسیون تیراندازی و جمعی از مسوولان استانی برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: این برای نخستین بار است که همایش سالیانه دبیران هیات های استانی در جایی به جز تهران برگزار می شود.

این مسوول ورزشی گفت: بررسی راه های توسعه و ترویج تیراندازی در استان ها، جذب حامیان مالی و تجلیل از دبیران هیات های تیراندازی استان ها از جمله برنامه های مربوط به این همایش است.

رییس هیات تیراندازی قزوین اضافه کرد: همزمان با روز برگزاری همایش دبیران، شاهد برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران تیراندازی استان نیز خواهیم بود.

وی ادامه داد: مرتضی علی محمدی و محمد زائر رضایی ملی پوشان قزوینی که به ترتیب در مسابقات آسیایی هندوستان و کویت موفق به کسب نشان طلا و برنز شدند، از جمله قهرمانان شاخص امسال تیراندازی استان هستند که از آنها در آیین یاد شده تجلیل می شود.

زکی زاده، تیراندازی قزوین را در مسیر رشد و پیشرفت دانست و در پایان گفت: با تلاش عوامل هیات، مربیان، داوران، ورزشکاران و پیشکسوتان خود پارسال موفق شدیم تا رتبه نخست عملکرد هیات های ورزشی استان و تیراندازی کشور را از آن خود کنیم و امیدواریم این روند را تداوم ببخشیم.

 

1006/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها