خبرهای داغ:
در جلسه برنامه ريزي گراميداشت هفته بسيج در طبس مطرح شد:
سرپرست معاونت فني و برنامه ريزي معاونت استانداري و فرمانداري ويژه طبس گفت: بسياري از پيشرفت ها و موفقيت هاي نظام اسلامي در عرصه هاي مختلف مرهون تفكر بسيجي است.
کد خبر: ۸۵۹۵۸۴۷
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، خلیلی در جلسه برنامه ريزي مراسم گراميداشت هفته بسيج در جمع تعدادي از روساي دستگاه هاي اجرايي شهرستان طبس گفت: تشكيل بسيج مستضعفان در پنجم آذرماه ۱۳۵۸ به فرمان امام راحل (ره) بوده است.

وی به بيان فرمايشاتي از مقام معظم رهبري درخصوص بسيج اشاره کرد و گفت: بسياري از پيشرفتها و موفقيتهاي نظام اسلامي در عرصه هاي مختلف مرهون تفكر بسيجي است و هر يك از آحاد قشرهاي مختلف جامعه كه داراي روحيه حساس مسئوليت و ايمان باشد، يك بسيجي است.

سرپرست معاونت فني و برنامه ريزي معاونت استانداري و فرمانداري ويژه طبس افزود: نام بسيج يادآور خاطره عزيزترين و بزرگترين مردان تاريخ ما است و بسيج نهادي است كه به تعبير معمار كبير انقلاب تشكيل آن يقيناً از بركات و الطاف جليه خداوند تعالي بود.

جلیلی تاکید کرد: امروز حيثيت نظام تا حد زيادي مديون بسيج و حضور همه جانبه مردم در آن بوده است، حتي تصاحب قدرت جهاني اسلامي با بسيج همه جانبه و فراگير در جهان ميسر خواهد بود.

خليلي در ادامه با تقدير و تشكر از ناحيه مقاومت بسيج و همكاري ادارات در اجراي برنامه هاي گراميداشت هفته دفاع مقدس، تصريح كرد: انتظار است هفته پربركت بسيج نيز با شكوه برگزار گردد و تمامي دستگاههاي اجرايي بسيجي وار وارد شوند و از كمكهاي معنوي و مادي خود دريغ نورزند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها