با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه؛

یادواره اولین شهید طلاب کشور در مازندران برگزار می شود

یادواره شهید شاخص بسیج طلاب و روحانیون حجه الاسلام ولی الله سلیمانی فرد اولین شهید روحانیت کشور و مازندران در مجتمع سپاه کربلا برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۹۵۸۶۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹



خبر گزاری بسیج مازندران یادواره اولین روحانی شهید دوران دفاع مقدس شهید ولی الله سلیمانی فرد ازنی و گرامی داشت 375 شهید روحانی مازندران در سومین روز آذر ماه در مجتمع غدیر سپاه کربلا واقع در ساری با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه برگزار می شود.
 به نقل از سازمان بسیج طلاب و روحانیون مازندران این برنامه که از ساعت 8 صبح آغاز می شود با مداحی حجه الاسلام  و المسلمین ایوب غفاری و سخنرانی حجه الاسلام و المسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برنامه های فرهنگی دیگر تا ساعت 14 عصر ادامه می یابد.
 یادواره شهید شاخص سال روحانیت مازندران به مناسبت گرامی داشت روز قشر بسیج طلاب و روحانیون برگزار می شود.
شهید سلیمانی فرد اولین روحانی شهید دفاع مقدس  در تاریخ 29 مهر ماه 59 به درجه رفیع شهادت نائل گشت که بر اساس تاریخ شهادتش حتی اولین شهید روحایت کشور محسوب می شود.
وی در خانواده ای ساده و انقلابی در روستاهای محروم بخش چهاردانگه ساری مرکز مازندران به دنیا آمد و پس از تحصیل در حوزه با شروع جنگ تحمیلی در 31 شهریور 59 برای دفاع از نظام اسلامی و میهن به جبهه های حق علیه کفر شتافت و عاشقانه به معبود رسید. روحش شاد و قرین ائمه معصومین و شهدای کربلا باد. صلوات.
Bookmark and Share
ارسال نظرات
پر بیننده ها