با حضور قائم‌مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید

مراسم چهارمین یادواره شهدای شهر دلبران برگزار شد

قائم‌مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: انقلاب اسلامی با تاثیرپذیری از عاشورا ملت را برای همیشه در برابر توطئه‌ها مسلح کرد.
کد خبر: ۸۵۹۵۸۷۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله حسنی روز گذشته در مراسم چهارمین یادواره شهدای شهر دلبران در مسجد جامع این شهر، حضور در جمع مردم دلبران را سعادتی بزرگ توصیف کرد و گفت: این سفرها برای ما سازنده است و شما مردم کردستان مانند مردم خوزستان دژ محکم انقلاب اسلامی هستید.
وی افزود: همان‌گونه که پیامبر اعظم (ص) در صدر اسلام فلسفه نبوت و رسالت الهی خود را به حکم و امر خدای متعال ابلاغ کرد، انقلاب اسلامی ما هم برگرفته از آن انقلاب عظیم نبوی است.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد، هجمه دنیا علیه انقلاب اسلامی ایران را دلیل حقانیت این نظام اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی زاییده تفکر فقر نیست. امام راحل با هدایت انقلاب اسلامی در مسیر ارزش‌های اسلامی که برگرفته از عاشورا، قرآن و غدیر است، توانست انقلاب اسلامی را به معنای واقعی منطبق با اسلام تبیین و معرفی کند.
حجت الاسلام والمسلمین حسنی تأکید کرد: امروز، مقام معظم رهبری با درایت دقیق و حکیمانه خود در راهی که امام راحل ترسیم کرد و بر اساس منطق و مکتب اسلامی، انقلاب را ادامه می‌دهند.
وی ادامه داد: امروز کشورهای به‌اصطلاح پیشرفته که راضی به کشته شدن هزاران انسان بی‌گناه بودند، باید به خود بیایند و زجر و سختی ایستادگی در برابر ظلم و ستم توسط ملت ایران و امت اسلام را ببینند و بدانند که حفظ عزت و اقتدار خود را مظلومانه در برابر آنان حفظ کردند.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد با بیان اینکه امروز دیپلمات‌ها، سربازان و مردم ما با گروه‌های قارچ گونه‌ای که زاییده استکبار هستند، مبارزه می‌کنند، افزود: شاید لازم بود که استکبار و ایادی آن در برهه‌ای طعم تلخ تجاوز و ترور را بچشند تا بفهمند که ملت‌های مظلوم چه کشیده‌اند.
حجت الاسلام والمسلمین حسنی با بیان اینکه ملت قهرمان ایران در تمامی عرصه‌های ترور و تجاوز در صحنه‌های حادثه، همچون انفجارهایی که در نماز جمعه اتفاق افتاد، حضوری پررنگ‌تر داشتند، تصریح کرد: امروز پاریس به شهر ارواح تبدیل شده و مردم آن جرأت حضور در شهر را ندارند.
وی به تسلیم شدن 6 قدرت جهانی در برابر منطق مکتبی ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: این تسلیم به خاطر رشادت ملت بزرگ ایران و تأثیرپذیری از نهضت بزرگ عاشوراست.
وی با بیان اینکه 17 هزار شهید ترور از اقشار مختلف مردم ایران نشان می‌دهد که دشمنان برای مقابله با این ملت از هیچ جنایتی ابا نکرده‌اند، افزود: دشمن با ترور و توطئه در حقیقت خود را سوزاند و درخشش شهدا را بیشتر کرد.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری به حامیان داعش در زمینه دامن‌گیر شدن این آتش بر دامان آنان تصریح کرد: اگر دشمنان اسلام از ایران اسلامی می‌ترسند، تنها به واسطه حضور شما مردم است.
حجت الاسلام والمسلمین حسنی پس از مراسم یادواره، در منزل آزاده و جانباز 50 درصد علی محمد عبدالملکی و منزل پدر شهید معظم هوشنگ عسگری حضور یافت و در این دیدار تصریح کرد: خاطرات شهدا و جانبازان درس است و باید ثبت و ضبط شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار