خبرهای داغ:
با تلاش دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود انجام شد:

طرح آموزش بهداشت و معاینه رایگان دانش آموزان مدارس شهرستان شاهرود

با تلاش گروه پرستاری دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و جمعی از دانشجویان این دانشگاه و در اقدامی خیرخواهانه طرح معاینه و آموزش بهداشت دانش آموزان مدارس شهرستان شاهرود بصورت رایگان انجام می شود.
کد خبر: ۸۵۹۵۸۸۲
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
مسئول اجرای طرح در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: انجام این طرح که با همکاری آموزش و پرورش شهرستان شاهرود انجام می شود ، دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی دبستان و پیش دبستانی آموزش های اولیه بهداشت را در سه سطح بهداشت فردی ، تغذیه و بهداشت روان خواهند آموخت.

معصومه قدرتی افزود : در طرح یاد شده همچنین معاینات بهداشتی از جمله پوست و مو ، دهان و دندان ، بینایی و شنوایی سنجی و معاینات ارتوپدی اولیه جهت غربالگری و شناسایی و ارجاع به مراکز بهداشتی انجام می گیرد.

وی با اظهار امیدواری بر اینکه با اجرای این طرح گام بزرگی در جهت آگاهی و ارتقاء هر چه بیشتر سطح سلامت جامعه برداشته شود از همکاری مدارس برای هر چه بهتر برگزار شدن آن تشکر کرد.

قدرتی خاطرنشان کرد : طرح معاینه و آموزش رایگان دانش آموزان مدارس شهرستان شاهرود ازابتدای مهر 94 آغاز شده و تا تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد در طرح یاد شده علاوه بر دانش آموزان ، اولیای آنان نیز آموزش داده خواهند شد که از ابتدای اجرایی شدن آن مورد استقبال کم نظیر اولیاء قرار گرفته است.

سرپرست طرح مذکور گفت : در این طرح 50 نفر از دانشجویان همکاری دارند و در دو فاز اجرا خواهد شد که فاز اول آن مدارس شهر شاهرود و در فاز بعدی معاینه و آموزش بهداشتی مدارس روستاها نیز انجام خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها