خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: بسیجیان همواره درراه پیشرفت وتعالی کشور پیشگام بوده واین حرکت را ادامه خواهندداد.
کد خبر: ۸۵۹۵۸۸۵
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، سرهنگ مسعود قنبری در نشست خبری تشریح  برنامه های هفته بسیج، ضمن گرامیداشت  یاد و خاطره ی شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس گفت: بسیجیان همواره درتمامی عرصه های کشور بصورت فعال حضور داشته و در آینده نیز پشت سر مقام عظمای ولایت در راه پیشرفت کشور درحرکت خواهند بود.

وی هدف از برگزاری و بزرگداشت هفته بسیج را تبیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت اقتدار ملی و جلوگیری از نفوذ دشمنان خواند.

قنبری در ادامه به عمده برنامه های هفته بسیج در شهرستان اشاره کرد و گفت : برنامه هایی ازجمله دیدار بسیجیان و پاسداران با امام جمعه شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران، برگزاری یادواره شهدا، غبارویی مزار شهدا و همایش پیاده روی از برنامه های شاخص هفته بسیج می باشد.

وی افزود: برگزاری نشست های فرهنگی – بصیرتی، تورهای ایست وبازرسی،برگزاری مسابقات فرهنگی- ورزشی ازدیگر برنامه های گرامیداشت هفته بسیج است .

قنبری در ادامه با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان در پنجم آذرماه افزود: برای نشان دادن اقتدار، آمادگی و حضور همیشگی بسیجیان در صحنه برای دفاع از آرمان های امام و انقلاب و شهدا و تجدید میثاق با ولایت، اجتماع بزرگ بسیجیان سرپل ذهابی در سالن احرارشهرستان برگزار خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: امید است امسال هم با مساعدت و همکاری همه جانبه مدیران دستگاههای مختلف اداری و اجرایی شهرستان برنامه های هفته بسیج باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار گردد.


ارسال نظرات