فرمانده سپاه بانه از برگزاری 85 عنوان برنامه در شهرستان بانه بمناسبت هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۵۹۱۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ یعقوب صفاری، فرمانده سپاه بانه ضمن تشریح فعالیت های سپاه این شهرستان در هفته بسیج اظهار داشت:امسال 85 عنوان برنامه،طی هفته بسیج در سطح شهر،کلیه پایگاه ها و حوزه های بسیجاجرا خواهد شد.

وی برگزاری همایش بزرگ پیاده روی برای خانواده بسیجیان و خانواده های پایوران این سپاه را یکی از این برنامه عنوان کرد و افزود: این برنامه فرهنگی ورزشی روز جمعه همین هفته همزمان با اولین روز از هفته بسیج برگزار خواهد شد.

صفاری، همچنین دیدا ر با خانواده شهدا و حضور در گلزارشهدا، برگزاری همایش ائمه جمعه و جماعات، تجمع حلقه های صالحین، اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی بانه و سنندج، نشست های بصیرتی بسیجیان، دیدار چهره به چهره با روحانیون اهل سنت، برگزاری محافل انس با قرآن، دیدار با امام جمعه، را از مهمترین برنامه های پیش رو در هفته بسیج عنوان کرد.

فرمانده سپاه بانه در خصوص طرح های محرومیت زدایی بسیج و همچنین طرح های تداوم اقتصاد مقاومتی، از افتتاح چندین پروژه محرومیت زدایی و برنامه های اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج امسال خبرداد.

وی بهره برداری از سوله ورزشی صالحین شهر بویین، اجرای برنامه های شاد و تفریحی بازی های بومی محلی، اهدای خون توسط بسیجیان و برگزاری مراسم با شکوه هفته بسیج را در آخرین روز از این هفته که مصادف با پنج آذر همزمان با سالروز فرمان تاریخی حضرت امام(ره) در تشکیل بسیج مستضعفین از دیگر برنامه های شاخص به مناسبت این هفته در شهرستان بانه برشمرد.

ارسال نظرات