خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گیلان غرب؛

بسیج نشات گرفته از فرهنگ عاشورا است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گیلان غرب گفت:بسیج به عنوان شجره طیبه ،نشات گرفته از فرهنگ عاشورا است و به منظور تکریم این شاکله ارزشی همزمان با هفته بسیج 100 برنامه متنوع در گیلانغرب برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۹۵۹۱۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلان غرب در جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج این شهرستان گفت: بسیج به عنوان شجرهای طیبه ،نشات گرفته ازفرهنگ عاشورا  است.

وی تصریح کرد: بسیج مولود تفکر بصیرانه و مدبرانه حضرت امام خمینی (ره) است که  امروز این فرهنگ به عنوان مولفه ای تاثیر گذار ، پویا و متعالی در همه دوران ها از عمر با برکت انقلاب اسلامی حماسه های بی بدیل و افتخار آمیزی را در سایه فداکاری رزمندگان عزیز رقم زده است.

محمدی خاظر نشان کرد: فرهنگ بسیج تناسب هویتی و محتوایی  با فرهنگ عاشورا دارد  چرا که بسیج موجودیت  خود را از عاشورا به ارث برده  است.

فرمانده سپاه گیلانغرب در ادامه به اجرای برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: مقارن با هفته  بسیج بیش از 100 برنامه متنوع ارزشی در سطوح مختلف شهرستان اجرا خواهد شد.

وی گفت: برگزاری مراسم عمومی پیاده روی خانوادگی،میقات حلقه های صالحین بسیج،همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات،دیدار با امام جمعه شهرستان،ویزیت رایگان عمومی در درمانگاه امام سجاد (ع)،برگزاری مراسم شب شهر  از اهم برنامه های این هفته است.

محمدی همچنین به افتتاح طرح های عمرانی همزمان با هفته بسیج اشاره و تصریح نمود: افتتاح دو پروژه عمرانی بسیج و همچین بهره برداری از پایگاه مقاومت، نشست پرچمداران جنگ نرم، دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازارن،غباروبی مزار مطهر شهدا،و برگزاری 12 یادواره شهید و ده ها برنامه کیفی دیگر  از شاخص ترین برنامه های هفته بسیج  در شهرستان گیلانغرب است.

 در ابتدای این جلسه فرماندار گیلانغرب نیز ضمن تبریک هفته بسیج  بر ضرورت اجرای کیفی  برنامه های درخور در این هفته تاکید کرد.

 کرم محمدی بسیج را نسخه شفابخش دفاع از ارزش ها دانست و گفت: فرهنگ بسیج امروز به فراسوی مرزها صادر شده است و در کشور های نظیر سوریه و عراق  شاهد الگو برداری از شاکله بسیج هستیم که همه نشان از تعالی و اقتدار این شجره طیبه در عصر کنونی است .

وی یاد آور شد:حضور در برنامه های بسیج یک وظیفه و رسالت برای همه ما می باشد و حضور در بطن این مراسمات هیچ منتی بر کسی نیست بلکه وظیفه و دین به انقلاب است .



ارسال نظرات
آخرین اخبار