معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان:
با توجه به استقبال وسیع و درخواست‌های مکرر علاقمندان، مهلت ثبت نام در دومین دوره مسابقات قرآنی ورزشکاران و جوانان تمدید و زمان برگزاری مسابقه به روز جمعه، ۲۹ آبان سال‌جاری موکول شد.
کد خبر: ۸۵۹۵۹۳۰
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت:‌ با توجه به استقبال وسیع و درخواست‌های مکرر علاقمندان، مهلت ثبت نام در دومین دوره مسابقات قرآنی ورزشکاران و جوانان تمدید و زمان برگزاری مسابقه به روز جمعه، 29 آبان سال‌جاری موکول شد.

حمید حسنی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند تا روز دوشنبه، 25 آبان برای ثبت نام به معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، یا مؤسسه «معراج وحی» واقع در میدان سرباز گمنام شهر زنجان و شرکت کنندگان شهرستانی به ادارات ورزش و جوانان شهر خود مراجعه کنند.

حسنی اظهار کرد:‌ به منظور تسهیل در اطلاع‌رسانی و ارائه راهنمایی‌های لازم به شرکت کنندگان در این مسابقه پایگاه اطلاع‌رسانی به آدرس tartil.ir راه‌اندازی شده است که افراد می‌توانند با مراجعه به این پایگاه علاوه بر مطلع شدن از آخرین اخبار مرتبط با مسابقه، سوالات و مشکلات در زمینه مباحث قرآنی را طرح و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنند.

وی تاکید کرد:‌ در بخش ورزشکاران همه ورزشکاران شامل اعضاء فدراسیون‌ها ، دارندگان کارت بیمه ورزشی و دارندگان حکم قهرمانی در رده‌های شهرستانی، استانی و کشوری و بین‌المللی، جوانان در رده سنی 15 تا 29 سال و همه کارکنان وزرارت ورزش و جوانان سراسر کشور می‌توانند در این مسابقه شرکت داشته باشند.

این مسئول تاکید کرد: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در خصوص داوری این مرحله از مسابقات گفت:‌ داروان استانی رقابت‌های این مرحله را داوری می‌کنند که 2 داور نیز از تهران به عنوان ناظر در مسابقه حضور خواهند داشت.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه نتایج مسابقه عصر همان روز اعلام میشود،‌ تصریح کرد: همزمان با اختتامیه این دور از مسابقه قرآنی فعالیت عرصه ورزش، محفل انس با قران در محل حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات