در ایام اربعین امسال:

استان زنجان در نجف اشرف مستقر خواهد شد

4 استان آذری‌زبان محور شلمچه تا نجف را تحت پوشش قرار خواهند داد که در این تقسیم‌بندی استان زنجان در نجف اشرف مستقر خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۹۵۹۷۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان گفت: با توجه به مشکلاتی که سال گذشته در زمینه جابجایی برای زائرین پیش آمده بود، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ایام اربعین امسال، هر یک از استان‌های کشور نسبت به ایجاد یک مجموعه پشتیبانی داخل کشور عراق اقدام می‌کند.

جمشید انصاری افزود: بر همین اساس 4 استان آذری‌زبان محور شلمچه تا نجف را تحت پوشش قرار خواهند داد که در این تقسیم‌بندی استان زنجان در نجف اشرف مستقر خواهد شد.

انصاری اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به مدت 15 روز سرویس مناسبی به زوار ارائه خواهد شد.

وی افزود: قطعا جامعه هدف همه زوار هستند، زیرا در آنجا نمی‌توان زوار ایرانی و غیرایرانی را تفکیک کرد کما اینکه زوار ایرانی هم فقط به مراکز خدمات‌دهی ایرانی مراجعه نمی‌کنند.

انصاری تصریح کرد: خدمات موکب عراقی در ظهر اربعین تعطیل می‌شود که این مسأله در سال گذشته باعث بروز مشکلاتی به جهت کمبود امکانات حمل و نقل و غذا برای زائرین شده بود که امسال با استقرار اکیپ‌های ایرانی تا 5 روز بعد از اربعین، تلاش شده است تا خدمات به بهترین نحو به همه زوار ارائه شود.

ارسال نظرات