برناه های هفته بسیج از جمعه 29 آبان ماه با شعار اصلی "بسیج دست قدرت خدا" در استان البرز آغاز می شود.
کد خبر: ۸۵۹۵۹۹۶
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
برنامه های هفته بسیج با شعار

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،
سردار علی استاد حسینی پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اهالی رسانه استان به تشریج برنامه ها هفته بسیج و اهداف برگزاری آن پرداخت و اعلام کرد: تبیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت اقتدار ملی و جلوگیری از نفوذ دشمن مهمترین هدفی است که در اجرای برنامه های امسال هفته بسیج دنبال می شود.

وی افزود: برنامه های تدارک دیده شده با شعار محوری "بسیج دست قدرت خدا" و با سیاست های تقویت روحیه اسکتبار ستیزی، تبیین اقتصاد مقاومتی و معرفی بسیج در توسعه آن، نمایش اقتدار بسیج و تبیین توانمندی ها و ظرفیت های بسیج در جلوگیری از نفوذ دشمن توسط اقشار مختلف بسیج اجرایی خواهد شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز در ادامه به تشریج روزشمار برنامه های هفته بسیج پرداخت و اظهار داشت: نخستین روز از هفته بسیج از جمعه 29 آبان ماه با شعار بسیج، ولایت و انتظار و حضور بسیجیان و گردانهای بسیج در مصلی های نماز جمعه آغاز می شود.

سردار استاد حسینی گفت: بسیج، بصیرت و استکبار ستیزی عنوان روز دوم هفته بسیج است و تاکید می شود که باید چهره نظام سلطه به دنیا و مردم جهان شناسانده شود و سومین روز از هفته بسیج به عنوان بسیج و خودکفایی دنبال می شود و برنامه هایی از جمله برپایی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی، برگزاری نشست ها و همایش های اقتصاد مقاومتی، افتتاح ساختمان پایگاه های بسیج و ... برای این روز تدارک دیده شده است.

بسیج خود باوری و جهاد علمی محور برنامه های روز چهارم هفته بسیح مصادف با دوم آذر ماه است که سردار استاد حسینی به آن اشاره و کرد و افزود: در این روز برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها و چندین برنامه دیگر اجرایی خواهد شد اما نکته مهم و قابل توجه در نام گذاری این روز توجه به خودباوری و قدم برداشتن در راه پیشرفت است زیرا پیشینه انقلاب اسلامی نشان داده است که هرکجا به خودباوری رسیده ایم پیشرفت های قابل توجه داشته ایم .

وی به تشریح دیگر برنامه های هفته بسیج پرداخت و تصریح کرد: بسیج خانواده و سبک زندگی اسلامی، بسیج، وحدت و بیداری اسلامی نیز عنوان روزهای پنجم و ششم هفته بسیج در استان البرز است که متناسب با نام گذاری های انجام شده برنامه هایی مفصل نیز تدارک دیده شده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز در پایان گفت: آخرین روز از هفته بسیج مصادف با پنجم آذر ماه عنوان بسیج، ایثار و شهادت نام گرفته است و همه باید بدانیم هر چه بسیج با اقتدار تر باشد امنیت بیشتری در کشور حاکم خواهد شد و امنیت امروز ایران اسلامی علی رغم همه نا امنی ها در کشورهای همسایه مدیون حضور بسیجیان مخلص است و باید قدردان یکایک بسیجیان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها