خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی:
پیروزی در برابر نقشه های شوم دشمن در یک سال اول انقلاب به آمریکا و طرفداران غربی او این پیام را القا کرد که اگر با ایران به مقابله نپردازد، تفکر انقلاب اسلامی تمام جغرافیای جهان را فتح خواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۹۶۰۰۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سردار احمد شفایی جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) استان در مراسم گرامی داشت عملیات فتح سوسنگرد در خوسف ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای عملیات فتح سوسنگرد گفت: دفاع مقدس پدیده استثنایی و باشکوه و پر افتخار در تاریخ سیاسی اسلام است که بیانگر ظرفیت های اعتقادی و معنوی و روحیه سلحشوری ملت ایران است

جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) اظهار داشت : در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران با وحدت و با محوریت ولایت چنان افتخاری را آفریدند که موجت بهت و حیرت جهانیان شد.

شفایی با اشاره به اتفاقات یک سال اول انقلاب اسلامی عنوان کرد: پیروزی در برابر نقشه های شوم دشمن در یک سال اول انقلاب به آمریکا و طرفداران غربی او این پیام را القا کرد که اگر با ایران به مقابله نپردازد، تفکر انقلاب اسلامی تمام جغرافیای جهان را فتح خواهد کرد.

وی با بیان زمینه های به وجود آمدن جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به تشریح عملیات فتح سوسنگرد پرداخت و گفت: افشاء خیانت بنی صدر ، هویدا شدن هوشمندی و نفش راهبردی و استراتژیک مقام معظم رهبری در این عملیات را می توان از برکات مهم عملیات فتح سوسنگرد دانست.

شفایی در پایان با اشاره به نقشه دشمن برای نفوذ در جمهوری اسلامی ایران در این روزها گفت : باید با عمل به فرامین مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای دشمن در این نقشه هم ناکام و پشیمان کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها