آیت‌الله سیدحسن عاملی در دیدار اعضای ستاد هفته بسیج:
اگر در حوزه‌های فرهنگی و اقصادی توان مردمی به کار گرفته شود کشور ما مشکلی در زمینه‌ها اقتصادی و فرهنگی نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۵۹۶۰۰۵
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج استان اردبیل اظهار داشت: بسیج به عنوان میراث ماندگار امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ایران است که از زمان پیروزی انقلاب ایران تا به امروز بسیج در تمامی عرصه‌ها به منظور رشد و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران حضور فعال داشته است.

وی گفت: حضور مردم در فعالیت‌های کشور باید افزایش یابد همانطور که قدرت نیروهای مردمی در سوریه باعث ماندگاری بشار اسد شده و در لبنان نیز حضور بسیج مردمی در مبارزه با صهیونیست این کشور را در مجاورت اسرائیل در امنیت کامل نگه داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به اینکه باید در اعتلای نیروی مردمی بسیج تمام تلاش خودمان به کار بگیریم، افزود: به طور قطع اگر این توان مردمی از بین برود انقلاب اسلامی ایران نیز از بین خواهد رفت که باید متناسبت آرمان‌های انقلاب و برای تعالی و کرامت ملت ایران نیروهای بسیجی همیشه آماده بوده و تقویت شوند.

آیت‌الله عاملی تصریح کرد: اگر در حوزه‌های فرهنگی و اقصادی نیز توان مردمی به کار گرفته شود و از این ظرفیت استفاده کنیم به یقین کشور ما مشکلی در زمینه‌ها اقتصادی و فرهنگی نخواهد داشت که خوشبختانه بسیح در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی اقدامات مناسبی انجام داده است.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: سازمان بسیج باید تشکلات مردمی خود را افزایش دهد چرا که اگر مردم هرچه بیشتر در صحنه حضور داشته باشند به طورق قطع موفقیت‌های بیشتری برای نظام جمهوری اسلامی ایران حاصل می‌شود.

ارسال نظرات