به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج همایش پیاده‌روی خانوادگی با شعار بسیج، ولایت، انتظار روز جمعه در خلخال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۶۰۱۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، محمد اسدی در جلسه هماهنگی برگزاری همایش پیاده‌روی در خلخال اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با حضور خانواده‌های بسیج، ایثارگر و ورزشکاران بسیجی از ساعت 8 صبح روز جمعه 22 آبان‌ماه در محل استادیوم تختی خلخال برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این همایش در نخستین روز از هفته بسیج در خلخال با شعار بسیج، ولایت، انتظار با هدف گسترش سلامتی، تندرستی و نشاط اجتماعی با ورزش همگانی و نشر، ترویج و اهمیت دادن به سلامت جسمانی با حضور خانواده‌های بسیجی و شهروندان خلخال برگزار خواهد شد.

رئیس بسیج ورزشکاران سپاه خلخال افزود: با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی و اداره ورزش و جوانان خلخال برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این همایش به ویژه شرکت بسیجیان برای این همایش برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در پایان به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

اسدی بیان کرد: بسیج در همه عرصه ها توانمند ظاهر شده است و در این برهه از زمان شاهد رشد چشمگیر قدرت بسیج در عرصه‌های مختلف هستیم و فرهنگ بسیجی با عشق به ولایت در بین جوانان و خانواده های آنان روز به روز بیشتر می شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه خلخال اظهار کرد: ورزشکاران بسیجی در ارائه فرهنگ بسیجی به سایر ورزشکاران سرآمد هستند و با استفاده از الگوی اسلامی می‌توانند در بین ورزشکاران تاثیرگذار بوده و بدون شک در ساخت اخلاق و فرهنگ ورزشی و پهلوانی نقش مهمی را نسبت به سایر ورزشکاران بر دوش دارند.

رئیس بسیج ورزشکاران سپاه خلخال تصریح کرد: ورزشکاران خلخال در مناسبت‌ها و راهپیمایی‌ها حضور پرشوری از خود نشان داده‌اند و بسیج در عرصه‌های مختلف سازندگی، اقتصاد مقاومتی و ظرفیت‌سازی، مشارکت افزایی و سایر موارد به مراتب پرشور حضور داشته و این مایه مباهات و افتخار بسیج به شمار می‌رود.


ارسال نظرات