فرمانده سپاه شهرستان ابهر:

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در ابهر

بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در ابهر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۹۶۰۵۰
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرهنگ محمد فروزنده فرمانده سپاه شهرستان ابهر در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج گفت: عمده ترین نقش بسیج بعد از انقلاب تولید قدرت نرم در مقابل جنگ نرم بوده است.

محمد فروزنده اظهار داشت: اعتماد کردن به قشر جوان و ایجاد قوت قلب در داخل کشور و ایجاد بیم و وحشت در دل دشمنان اسلام از جمله نقش آفرینی بسیج است.

وی تصریح کرد: تحصیل و تهذیب و ورزش سه مقوله ای است که بسیج به دنبال آن است و با ایجاد حلقه های صالحین به دنبال تحصیل و تهذیب می باشد.

فروزنده با اشاره به اینکه ۵ سالن ورزشی بسیج در شهرستان ابهر فعالیت دارند افزود: یک سالن ورزشی دیگر نیز در شریف آباد ابهر در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج ازروز پنج شنبه 28 آبان ماه جاری به مدت یک هفته‌ در شهرستان ابهر برگزار می‌شود، افزود: در طول این هفته بیش از ۱۰۰ برنامه متنوع در شهرستان اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ابهر با تشریح برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان ابهر خاطر نشان کرد: حضور بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه، نشست بصیرتی، افتتاح غسالخانه ، گلباران قبور مطهر شهدا، ، دیدار با خانواده معظم شهدا و مراسم تقدیر از بسیجیان نمونه از جمله مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان ابهر است.

این مسئول تبیین کرد: نشست روشنگری، برگزاری مسابقات محلی، نشست مادران پرچم دار مقابله با جنگ نرم، برپایی نمایگاه ایثارو مسابقه فرهنگی، برگزاری میقات صالحین، دیدار با ائمه جمعه و برگزاری صبحگاه مشترک از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان ابهر است.

فروزنده با اشاره به تجمع بسیجیان در ۵ آذر ماه گفت: در این روز شاهد اقتدار و تجمع بسیجیان شهرستان با جمعیت هزار نفری خواهیم بود.

در پایان این نشست فرمانده سپاه شهرستان ابهر به سوالات خبرنگار پاسخ داد.

ارسال نظرات