من از طرف جامعه هنرمندان بسیجی قول مساعدت می دهم تا در اقداماتی همچون آگاه سازی جوانان در معرفی لایه های پنهان نفوذ ، تفحص و کنکاش در موضوع برجام همکاری داشته باشیم داشته باشیم تا بتوانیم اکثریت مردم را از آرای اقلیت آگاه سازیم.
کد خبر: ۸۵۹۶۰۵۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴

علی صادقی از هنرمندان بسیجی در گفتگو با خبر نگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:هنرمندی قرآن و رفتار هنرمندانه پیامبر، مرا واداشت تا بعد از قطع پا در عملیات رمضان اسلحه گرم را  به رفتاری هنرمندانه مبدل سازم تا بتوانم نقشی کوچک برای پاسداشت اهداف نظام اسلامی داشته باشم.

وی گفت: من شعبده باز و آکروبات را حرفه هنری خود در نظر گرفتم و در مراسمات مذهبی اعم از اعیاد و مناسبت ها به نقش آفرینی پرداخته تا بتوانم با حضوری هنرمندانه با رویکردی بسیجی در بین مردم مشارکت داشته باشم، در دورترین روستاها و نقاط محرومی که برخی مسوولین شهامت حضور ندارند راه یافته ام و لحظاتی را برای آنها اقدامات خلاقانه انجام داده ام  تا بدانند انقلاب کوخ نشینی باقی است و بسیجی مدافع آنهاست.

صادقی در پاسخ به اینکه چرا دولت در بحث اقتصاد مقاومتی بر خلاف دستور رهبری مبنی بر بکارگیری ظرفیت های سپاه و بسیج اقدامی انجام نمی دهد بیان داشت: برخی دغدغه حفظ جایگاه و منصب را دارند، شعارهای تبلیغاتی در سطح شهر بر دیوارها زیاد حک شده است ولی عملگرایی لازمه حفظ این شعار است.

وی در ادامه افزود: آمریکا از طریق برجام درصدد نفوذ سیاسی و فرهنگی خود در مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری نظام است و بسیج برای خنثی سازی این اقدام از طریق برنامه های هنری می تواند در برابر تهدیدات ایستادگی کند؛ من از طرف جامعه هنرمندان بسیجی قول مساعدت می دهم تا در اقداماتی همچون آگاه سازی جوانان در معرفی لایه های پنهان نفوذ ، تفحص و کنکاش در موضوع برجام همکاری داشته تا بتوانیم اکثریت مردم را از آرای اقلیت آگاه سازیم.

ارسال نظرات