خبرهای داغ:
شهردار خامنه در آستانه هفته بسیج، تشکل بسیج را از برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: این تشکل مردمی در همه عرصه های امنیتی، دفاعی، علمی و سازندگی حضوری موثر دارد.
کد خبر: ۸۵۹۶۱۳۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸
بابک شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، این تشکل را بهترین الگو برای اجرای امور خواند و افزود: مدیریت جهادی این نیروی مردمی در برهه های مختلف بهترین سرمشق در اداره امور است.

وی حضور و همکاری را در برنامه های بسیج افتخار بزرگی عنوان و بیان کرد: شهرداری خامنه با افتخار تلاش دارد برنامه های فرهنگی و اجتماعی خود را در راستای اهداف و آرمان های بسیج اجرا کند.

شریفی ادامه داد: جامعه ای که بسیجی وار و با اهداف بسیج حرکت می کند، هرگز لغزش نخواهد داشت و این مهم ترین نقطه اتکا به این نیروی مردمی برای اداره کشور است.

شهردار خامنه با خطیر خواندن رسالت بسیج و بسیجیان در برهه کنونی که دشمن در قالب هجمه فرهنگی و جنگ نرم تلاش دارد مقاصد خود را در کشورمان پیاده کند، اظهار کرد: در زمان دفاع مقدس جوانان در جنگ سخت به شهادت می رسیدند ولی در جنگ نرم جوانان ضمن مبتلا شدن خود به آسیب، جامعه را نیز دچار معضل و آسیب می کنند.

وی به روشنگری های تاثیرگذار بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج به عنوان نیروی مردمی با آگاهی بخشی و روشنگری در همه برهه ها توانسته پیروز میدان باشد که امروز نیز این ویژگی بسیج به یقین همچون گذشته ثمربخش و کارآمد خواهد بود.

شریفی بسیجیان را سربازان مخلص رهبر فرزانه انقلاب نام برد و خاطرنشان کرد: سخنان رهبر انقلاب فصل الخطاب بوده و بسیج با ولایتمداری، همیشه در مسیر خط ولایت گام برمی دارد.

ارسال نظرات