فرمانده سپاه کوهدست خبر داد:

برگزاری 30 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

فرمانده سپاه کوهدشت از برگزاری 30 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۶۲۰۳
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،سرهنگ پاسدار محمد حقی زادهدرجلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته بسیج گفت: در مجموع 30 برنامه شامل همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی محافل هنری و ادبی، مشاوره دینی توسط بسیج طلاب، نشست های فرهنگی و بصیرتی، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، افتتاح پروژه های بسیج سازندگی، یادواره های شهدا در حوزه ها، دیدار با جانبازان و پیشکسوتان و مسابقات ورزشی از مسابقات تیراندازی همزمان با هفته بسیج در شهرستان کوهدشت برگزار می شوند.

وی افزود: همایش پیاده روی روز جمعه 29 آبان از محل قبور مطهر شهدای گمنام شروع و به سمت بهشت زهرا (س) بر سر مزار شهدا ختم می شود.

فرمانده سپاه کوهدشت گفت: گردهمایی بزرگ شکوه ایثار در سپاه با حضور حداکثری بسیجیان به عنوان یکی دیگر از برنامه های محوری این هفته است.

حقی زاده با بیان اینکه بزرگترین نعمات امروز ما نعمت قرآن، اهل بیت(ع) و ولیت فقیه است است اظهار کرد: ماموریت بسیار خطیر واساسی سپاه حفاظت از دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی اظهار کرد: امروز به برکت ایثار و مجاهدت شهدا جمهوری اسلامی مانند جزیره ثبات می درخشد.

فرمانده سپاه کوهدشت با اشاره به رشادتهای رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به ویژه رزمندگان لرستان و شهرستان کوهدشت گفت: سپاه ناحیه کوهدشت در حال حاضر نیز با توجه به توان مضاعفی که در دوران هشت سال دفاع مقدس از خود نشانه داده است دارای آمادگی کامل جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری است.

حقی زاده افزود: ملاک و معیار ما در تمامی برنامه ها و مسائل فرمایشات امام خمینی (ره) ومنویات رهبر انقلاب و سلسله مراتب است.


ارسال نظرات